פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקצאת תורים קצרים מידי אצל רופא השיניים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רמז8 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.4.09 נערכה לי בדיקת שיניים ע"י רופאה מהמרפאה. אותרו 2 חורים בשיניים. הרופאה כתבה זאת בגיליון הטיפולים, ושלחה אותי עם גיליון זה לקבוע תור אצל המזכירה. המזכירה קבעה לי תור ל- 16.4.09 בשעה 9 ורבע. נכנסתי לרופא בשעה 10, אני הייתי בטוחה שנקבע תור לתיקון 2 החורים בשיניים, מאחר והמזכירה ראתה את תוכנית הטיפול, מה גם שסתימה אחת לא היתה כרוכה בהרדמה. אחרי תיקון של שן אחת (15 דקות) הרופא אמר שהוא סיים, ואני יכולה ללכת, שאלתי אותו מה לגבי הסתימה השניה. הוא אמר שנקבע תור של 15 דקות בלבד. כשפניתי לפקידה בשאלה מדוע לא נקבע תור לסתימת שני החורים היא נפנפה אותי בתשובה שזו לא היא קבעה את התור והתייחסה אלי מאוד לא יפה. עלי לציין שאני אמא לשתי ילדות קטנות, כל תור שאני קובעת כרוך בתשלום לשמרטף, או לחליפין אובדן שעות עבודה. אני יודעת שקביעת התורים הקצרים והלא מספקים האלה היא מדיניות של כללית סמייל מאחר ובעלי נתקל בדיוק באותה בעייה.
אשמח אם תעזרו לי לשפר את השירות שלהם.
תודה צאלה

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה