פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חיים עוזר 26 פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
ב- 23.6.09 נקבע תור בשעה 17:00 לבני אריאל בן 5.5 לשיננית במרפאה.
הגענו למרפאה ב- 16:50 והמתנו עד 17:25 על מנת להיכנס לטיפול, ואז דיווחה לי השיננית שנצטרך להמתין שוב היות והתור של שעה 16:30 איחר וצריך להיכנס כעת.
נראה לי לא סביר לגרום לילד בן 5.5 להמתין כשעה על מנת לבצע טיפול שיניים, בנוסף התור של אריאל נקבע לשיננית ילדים תוך המתנה ארוכה יותר למועד הטיפול ואילו בפועל כשהגענו למרפאה מסתבר שתטפל בו שיננית אחרת..הדבר אינו תקין בעיניי במיוחד לאור העובדה שנציג מהמרפאה מתקשר יום קודם לתזכר על התור שנקבע והם יכלו לשאול אם מתאים לנו לטפל אצל שיננית אחרת (שאיני יודעת מה נסיונה עם ילדים). ההתנהלות במרפאה כפי שהייתה היום אינה מקצועית ולא מכובדת (רעש וצעקות). כיום כשניתן בקלות לעבור מקופה לקופה הייתי מצפה מגוף גדול כקופ"ח שידאג לשירות מקצועי מצוות הפקידים במרפאה ושהאוירה והייחס לא יהיו מתחת לכל ביקורת. מיותר לציין שאת המרפאה עזבתי ללא טיפול, ואת הטיפולים הבאים בכוונתי לבטל. אני מניחה שקיימות עוד מרפאות גם אם בעיר אחרת שבהן
ניתן יהיה לקבל שירות ולא תשובת פקיד.. אין מה לעשות !!! חוצפה !!!
ו סוג הנזק :
הפקת לקחים וניהול נכון של המרפאה ולוח הפגישות עם לקוחות. פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה