פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בשיננית חינם נושא התלונה:
בלנרו ספיר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏16 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים וחצי היה לביתי ספיר ת.ז 303101687 תור לטיפול בשיננית בחינם על חשבון השיננית של כללית סמייל, ברצוני לציין כי ביתי הגיעה בזמן לטיפול רק מה שאת הטיפול הרצוי היא לא קיבלה בטענה שיש לה דלקת בחניכיים, השיננית ביקשה ממנה לטפל במירשם שהיא תקבל ולחזור לטיפול בעוד כשבוע לא לפני שהיא ציינה בפניה שהטיפול הבא יהיה בתשלום של 125 ש"ח, פניתי אל המוקד של כללית סמייל והסברתי שהטיפול כלל לא נעשה בגלל דלקת החניכיים שיש לביתי ולכן מגיע לה טיפול ללא תשלום, לאחר בירורים חזרו אלי מהמוקד ואמרו שלפי הנתונים שיש להם הטיפול בוצע.

עלי לציין כי אני חשה מבוכה מאחר והשיננית רק ניסתה לגעת לביתי בשיניים והחליטה שאין באפשרותה לבצע את הטיפול הנדרש, ובנוסף ברצוני לציין כי :
א. לא בוצע כל טיפול בגלל דלקת החניכיים שיש לביתי, ( אולי רק נגיעה קלה).
ב. אם בוצע כל טיפול, מדוע נתבקשה ביתי לחזור בעוד כשבוע לטיפול נוסף שהרי לא מומלץ לבצע טיפול שיננית בפרק זמן כל כך קצר.
ג. אני מבקשת להגיע עם ביתי לטיפול בשיננית ללא כל תשלום כפי שמגיע לפחות אחת לשנה על פי חוק.
ד. לנוכח האמור לעיל אבקש לבדוק שוב את הנושא, ובינתיים ביתי ביטלה את התור הקרוב שנקבע.
ה. ממתינה לתשובה כינה ומהירה.

עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש להגיע לטיפול בשיננית ללא כל תשלום פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה