פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל וטיפול לקוי נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קניון 8 קרית שמונה כתובת:
סניף קרית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עשיתי טיפול אסטטיקה בכללית סמייל שכלל גשר ולאחר מכן שימור התוצאות באמצעות פלטה.
מכיוון שעברתי עיר למגדל העמק אז הנחתי שכללית סמייל זו רשת ולכן יוכלו לטפל בי במגדל העמק, מה שלא קרה כי הם טוענים שהם לא מוכנים לקבל אנשים שעברו טיפולי אסטטיקה מסניף אחר. אז הייתי צריך לנסוע לקרית שמונה לעשות מידות חדשות. ולאחר מכן לשלם על משלוח בדואר כי הם לא היו מוכנים לשלוח לי את זה מקרית שמונה למגדל העמק. ושילמתי גם 300 שח על הפלטה + 50 שח על דואר משלוחים מהיר (להיות בלי פלטה יותר משבוע יכול לעשות נזק)
המידות היו שגויות במידה נוראית והייתי צריך לנסוע שוב לקרית שמונה לעשות מידות. הפעם הם הבטיחו שזה ישלח אלי לקרית שמונה . התקשרתי כמה פעמים הם אמרו שזה נשלח ושזה אמור להגיע עבר כבר שבועיים וחצי וזה לא הגיע אלי ופעמיים התקשרתי לברר אמרו לי שיחזרו אלי ולא חזרו.
היחס מזלזל והטרטורים נורא קשים. נכון שאשמתי שנשברה לי הפלטה בסך הכל רציתי לרכוש חדשה. וכרגע אני כבר חודש בלי פלטה שתשמור לי על תוצאות הגשר.
אני לא מבין אם עשיתי טיפול ברשת מרפאות למה לא מוכנים לקבל אותי בסניף אחר. אף אחד לא ישלם לי את מאות השקלים על דלק ואוטובוסים.
ואפילו אחרי כל זה הם לא דאגו שזה יגיע אלי בזמן ואני עדיין מחכה לזה.
השירות של כללית סמייל נורא אפילו להגיש תלונה אי אפשר
התקשרתי למוקד תלונות ענתה לי בחורה אחרי שחיכיתי חצי שעה אמרה לי להמתין ופשוט ניתקה לי את הטלפון שחייגתי שוב אמרו לי שהמוקד סגור למרות שזה היה 10 דקות לפני הזמן שהוא נסגר. אז אפילו תלונה אני לא יכול להגיש על הטיפול הלקוי
הודה לכם מאוד אם תעזרו לי להעמיד אותם במקומם ושידעו איך מתייחסים ללקוחות.
בנוסף נזק כספי סוג הנזק :
שהפלטה כבר תגיע אלי בנוסף התנצלות על היחס המזלזל. פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה