פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע במרפאת שיניים נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרפאת בן יאיר כתובת:
מרפאת בן יאיר אלעד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל לקתה בתי צפורה (ת"ז 312562028) בת ה-15 בכאבי שיניים עזים, היא פנתה למרפאת שלה הסמוכה לביתנו, (בנין סמוך), לצורך טיפול, מכיוון שידענו כמה זמן עלינו להמתין בתור, ולא ראינו טעם לבזבז את זמנה של הנערה וגם של אחד ההורים, ציידנו את ציפי בטלפון סלולרי, וביקשנו ממנה להתקשר כשיגיע התור שלה, כדי שנצטרף אליה למהלך הטיפול, (המרחק מהבית שלנו למרפאה הוא פחות מדקת הליכה) מה גם שמכיוון שבעבר היא טופלה במרפאה זו, ידענו כי לא יהיה צורך בפרוצידורה של פתיחת תיק. המסכנה המתינה למעלה מחצי שעה, (עם כאבים!!!!) וכשהגיע תורה, נאמר לה ע"י המזכירה, כי לא מוצאים את התיק שלה ולצורך פתיחת תיק חדש חייבת נוכחות של אחד ההורים, ציפי התקשרה לאביה שהופיע מיד, אולם בינתיים הרופאה(!!!!) טענה מאוד בחביבות כי מאוחר מדי, היא כבר גומרת את המשמרת שלה והיא לא תמתין לסיום תהליך פתיחת התיק, וכי גם הרופאה השניה עומדת לסיים את משמרתה עכשיו ולכן שתקבע תור לעוד יומיים, ואז תקבל טיפול(יומיים עם כ-א-ל-ה כאבי שיניים), בעלי שהוא אדם שקט בד"כ אולם לא יכל לסבול את הכאבים של הבת שלו, ניסה ללחוץ , אולם אז נענה ע"י המזכירה החצופה בצעקות כי זה חוסר אחריות לשלוח קטינה לבד למרפאת שיניים (לשלוח "תינוקת" בת 15 למרחק של מטר מהבית) וכמובן זו אשמתו. וכך נשלחה אומללה זו, לסבול עוד יומיים של כאבים, מובן כי אין בדעתינו להמתין יומיים לטיפול דחוף כזה, ופנינו למרפאה אחרת, אולם על היחס, השעות המיותרות בהם המתינה לתורה, וחוצפתה של המזכירה, והרופאה כאחת אסור לשתוק.

אודה לכם מאוד, אם תטפלו במחדל זה ואודה הרבה יותר אם מכתב זה לא יפורסם

תודה רבה
שרה (אמא של ציפי)

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה