פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול שיניים לקוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב-12/2008 הגשתי תלונה לקשרי לקוחות של כללית סמייל (לד"ר חגי סלוצקי -מנהל מחלקה לפניות הציבור) בעקבות טיפול לקוי במרפאת שיניים סמייל במודיעין.
ב-4/2009 קבלתי תשובה שהתלונה בטיפול אצל יועצים רפואיים בחב' MCI.
מאז אפריל 2009 אני מחכה לתשובה, אבל ללא תוצאות. אף אחד לא מוכן לדבר ולהסביר מה "אורך ההמתנה". הטיפול בשן לא הסתיים, הנזק שנגרם לא תוקן, ואני ממשיכה לסבול. אנא עזרו לי לסיים את הפרשה.חיכיתי מספיק זמן!

בתודה מראש,
סופי בן דוד, מודיעין
וגם עוגמת נפש סוג הנזק :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה