פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה מפניות הציבור נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
זבולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קיבלתי טיפול לקוי בכללית סמייל בסניף ב"ש יסקי. לפני שנתיים עברתי לאזור הצפון והעברתי את התיק לסניף זבולון.
כרגע לאחר בדיקה התברר כי שן מס' 37 - אשר טופלה בסניף יסקי (תמורת הטיפול שולם 3.263 ש"ח) כרגע לטענת המומחה לטיפול שורש - נידרש חידוש של טיפול שורש (ככל הנירא כך אמר הרופא מכיוון שהמומחה הקודם אינו עשה טיפול כמקובל אלא השלים את הטיפול ביום אחד במקום ביומיים - אני לא רופאת שיניים לא מבינה בזה הרבה ) כרגע נידשר טיפול חדש הצאת מחיר 1.667 ש"ח- אם רופא לא השלים את הטיפול כנידרש למה אני צריכה לשלם על כך מכספי?
כמו כן ישנה בעיה נוספת בשיניים 15,16 - הורד כטר לפי מה שכתוב לא ניתן לשקם שן 15 ולא ניתן להשלים טיפול שורש בשן 16 - כאשר אף אחד גם לא ניסה לעשות זאת- הרופא הציע לעקור- לא הסכמתי - אז הוא החזיר לי את הכטר הישן למקום, כאשר הוא לא מודבק כמו שצריך וכל הזמן נופל ואני אמורה להדביק אותו מכספי. כרגע בבדיקה אחרונה עולה שלא היה כל צורך להורית את הכתר בפעם הקודמת!!!! מי ישלם על זה ? במיוחד ששולם כסף עבור הכתר שהורידו ללא כל צורך?
ולמה תלונות הציבור לא חוזרים אחרי ששולחים להם פקס עם פרטים כנידרש?
עוגמת נפש + סוג הנזק :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה