פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כללית פלטינום טיפולי שיניים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
המייסדים 7 קרית ביאליק כתובת:
תיאור הבעיה:

תלונתי מתייחסת למהפיכת פלטינום ברפואת השיניים.
אין למי לפנות .
אין גורם שאליו אני יכולה לפנות ולבדוק מולו עפ"י מה חישבו את ההנחה.
יתרה מכך, גם לאחר שבדקתי לפי מחירון של פלטינום ורציתי לשאול מישהו למה חוייבתי איך שחוייבתי, מכללית סמייל הסבירו לי באדיבות כי, זה לא תלוי בהם. הם מקבלים אישור מפלטינום ושאני צריכה להתקשר לפלטינום.
ב - * 2700 נמסר לי שוב באדיבות כי אין לי עם מי לדבר, אלא אם כן אני רוצה להצטרף לפלטינום, כלומר נציגי פלטינום בכוכבית 2700 רק מצרפים לקוחות. מכאן שאין שרות לקוחות שאליו ניתן לפנות.
לאחר טרטורים לפה ולשם קיבלתי פקס פניות ציבור של פלטינום.
אני בסה"כ רוצה להבין למה אישרו לי הנחה על טיפולים מסויימים ועל אחרים לא.
למה אם מגיעה לי הנחה על איקס טיפולים לשלוש שנים, הם בוחרים לתת לי הנחה על הטיפול הזול ומחייבים אותי במחיר מלא על השאר, כי עברתי את המיכסה.
אני מרגישה כמו בחנות בגדים שיש חמישים אחוז הנחה על פריט שני, הזול מביניהם.
בתקנון פלטינום כפי שהתפרסם כתוב:
קוד 1750 מומחה – ניתוח חניכיים רבע פה. 4 טיפולים כל 3 שנים מכל קודי כירורגיית חניכיים המוגדרים לרבע פה. קיבלתי הנחה.
קוד 1604- הקצעת שורשים ישיבה של 50 דק'. 4 בשנה מכל קודי הקצעת שורשים/גרידת חניכיים. קיבלתי הנחה.
קוד 1781 מומחה- רגנרציה מודרכת של העצם 4-6 שיניים – לא כולל חומרים. 6 טיפולים כל שלוש שנים מכל קודי כירורגיית חניכיים המוגדרים לשישית פה. לא קיבלתי הנחה.
ולא ברור לי למה, מה שמוגדר לשישית אז בהכרח מוגדר לרבע פה? כי אני לא רואה פה סתירה.
נכון שכל הטיפולים שלי קשורים לחניכיים ואולי על כך המגבלה? ואם כן אז למה לתת לי הנחה עבור הקצעת שורשים שהוא טיפול זול ולא לתת לי הנחה על הטיפול היקר יותר (רגנרציה)?



תודה
דנה


כספי סוג הנזק :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה