פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר צ'קים + חיוב כי לא חוק על שרותים שלא קיבלתי נושא התלונה:
פולק יאנה שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שד' יד לבנים 35 ת"א כתובת:
מרפאת שיניים "איילון " סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום. שמי אולגה סבלצ'נקו ואני טופלתי בשיניים במרפאת "איילון " ת"א. לאחר יום תוכנית טיפולית ראשונה , קבועו לי תוכנית שנייה שהיתה כוללת גם השתלות שיננים והרמת סינוס. הטיפול היה אמור לעלות 24879 ש"ח , אבל מהתוכנית ראשונה מרפא היתה חייבת לי 367 ש"ח ולאחר הקיזוז יתבקשתי לשלם 24512 ש"ח . אמרתי למנהלת שרות לקוחות בשם מירי שלפני שאני משלמת ,אני רוצה קודמ להתייץ עם הרופה כירורג ( כי לפי קביעתו אני יבדוק אם אני מעוניינת לעשות תוכנית מ' 2 ), מירי אמרה שזה בסדר וגם במידה ואני לא ירצה , תמיד יכל לקחת את הצ'קים בחזרה , וביקשה לשלם עבור הטיפול עתידי .... פרסתי את הכום ל 25 צ'קים , צ'ק ראשון על ה"כ 512 ש"ח ועוד 24 צ'קים על ה"כ 1000 ש"ח כל אחת עם הורדה בתאריך 15 לכל חודש. למחרת היה לי תור לרופא כירורג , ולאחר שנאמר לי שיש לי בעיה ולא מומלץ לי לעשות השתלות , ביקשתי מבתי לגשת למשרד ולבקש לבטל את העקה שעשיתי ולאחזיר לי את הצ'קים ועוד יותר חשוב לא להוריד שום צ'ק . המנהלת המשרד בשם רינת אמרה שהצ'קים לא נמצאים כבר בסניף וזה נמצא במשמרת ( לא יודעת מה זה אומר ) וזה יקח זמן ו על כל ביטול צ'קים יקחו ממני 15 ש"ח על הביטול עסקה (שלא היה נאמר לי בעט פריסת צ'קים ). שאלתי והיגדשתי שחשוב לי שלא ירדו לי צ'קים מהחשבון , במיוחד שאני מודיע שבועיים מראש (לפני הפריון הצ'קים ).

לאחר שבועיים כן חוייבתי ב 512 ש"ח ב 15.03 ולאחר שדיברתי והתקשרתי באופן אצמעי למשרדי הנלת החשבונות של החברה , אמרו שהנוסא יטופל והכסף יוחזר וגם אני לא ישלם את ה15 ש"ח עבור ביטול של כל צ'ק . יש לציין שאני סיימתי טיפולים במרפאה הבתי הגדולה ממשיך לטפל במרפא וגם מטפלת בכל הנושא של הצ'קים (לצערי הרב אני לא דובר עברית טוב ) . לאחר שבתי ניגשה למרפא וניסתה לבדוק מה נפל בגורל הצ'קים קיבלה יחס מזעזעה מעובדי המשרד , למנהלת משרד לא היה זמן לדבר , זרקה משפט יבש " הנושא בטיפול , ואני יתקשר , ושאמרתי שאני רוצה לדבר איתה , אמרה " אני מאוד עסוקה " נכנסה לחדרה ונסגרה שם למלא לשעה .
עברו כבר כמעט חודשיים מאז מתן צ'קים , כרגיל שוב ירד מחשבוני צ'ק על סה"כ 1000 שח (צ'ק מס' 2) ב 15.04 כי לא חוק , שגרם לי להיכנ למינוס מיותר ו שלא נדבר על זה שהבנק יקח ממני ריבית על זה . עד עכשין בתי ואני מחכים לתשובה מג' רינת "המנהלת של המשרד , שכנרא מאוד עסוקה " . בפנייה אחרונה שלי גם להנהלת החברה , נתנו לי הפתחה שלא ירדו יותר צ'קים והצ'קים בצחשבים שלהם חומים , אז השאלה איך ירד הצ'ק שך 1000 ש"ח , איך אני יקבל כספי בחזרה וגם את היתרה שמגיע לי מהתוכנית הראשונה בס"כ 367 ש"ח ? תעזרו לי בבקשה , אני לא יודעת כבר מה לעשות ? כל הסיפור הזה גרם לי לא מעט עוגמת נפש ונזק כפי . בתודה מראש אולגה
ועוגמת נפש סוג הנזק :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה