פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי בגין טיפול שלא ניתן ופיצויי כספי בגין נזק גופני ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הנביאים חיפה כתובת:
ארמון-חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2009 נישברה לי שן והייתי זקוקה לטיפול חרום-פניתי למירפאת שילה-כללית סמייל וביצעתי צילום של השן נאמר לי שיש דלקת ועליי לקבל אנטיביוטיקה ורק לאחר מכן ניתן יהיה לטפל בשן השבורה-שילמתי עבור הצילום קניתי אנטיביוטיקה וקבעתי תור לטיפול בשן.בביקור הראשון לאחר סיום האנטיביוטיקה נאמר לי שיש לעקור את השן ולשים כתר.
בוצעה הרדמה מקומית(שכלל לא הרדימה את המקום) והרופא החל בעקירת השן-הכאבים היו קשים מנשא-וביקשתי להפסיק את הטיפול-לאחר הזרקת כמות נוספת של הרדמה לאזור העקירה-הצליח הרופא לעקור את השן-ואמר לי שהכאב בגלל הדלקת שהייתה.
זומנתי לביקור נוסף על מנת לבצע הכנה לכתר.
בביקורי השני-נאמר לי שלא אוכל לקבל טיפול אם אני לא משלמת את עלות הטיפול.
שילמתי כ-3200 ש"ח וקיבלתי תור לטיפול.
בביקור השני-הסביר לי הרופא כי יש לבצע השחזה של השן ליד-וזה כבר לא כואב.
קיבלתי זרקת הרדמה מקומית-ועוד פעם הפה כולו הורדם מלבד מקום ביצוע הטיפול-הסברתי לרופא המטפל כי הכאבים הינם ברמה שלא ניתן לסבול.
קיבלתי מנה נוספת של הרדמה-והרופא ניסה להמשיך בהשחזה-אך ללא הועיל-הכאב היה בלתי ניסבל-וביקשתי להפסיק את הטיפול.
לאחר כיומיים כשנירגעתי פניתי למירפאה ביקשתי להחליף רופא-ביקשו ממני להפנות בקשתי במיכתב-הפנתי מיכתב וקיבלתי תשובה ממנהל המירפאה כי עליי לתת הזדמנות נוספת לרופא ולהמשיך בטיפול.
וכל זאת מבלי להתייחס לבקשתי להחלפת רופא או החזר כספי.
מאותו יום אני מסתובבת עם שן עקורה ושן מושחזת. כתוצאה מהשחזה חלקית-אני לא יכולה לאכול כמו שצריך אני לא יכולה לשתות חם או קר כי יש לי כאבים באזור העקירה והשן המושחזת-ומה שאיכפת לכללית סמייל-הוא שהם קיבלו כסף שאינו מגיע להם-כי לא קיבלתי טיפול עבור (הרכבת כתר).
אני מבקשת לענות לי בדחיפות האפשרית אל מי עליי לפנות-או לחליפין בליית בררה אני אפנה לערכאות-דבר שיהיה לא נחמד לחלוטין לאף גורם בקופת חולים כללית ובייחוד למירפאת ארמון למנהלה ד"ר גלפן-ולרופא המטפל .
גופני סוג הנזק :
החזר כספי במלואו-ופיצויי על עוגמת נפש ,והתייחסות לא ראויה שגורמת לי נזק גופני ונפשי. פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה