פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב החלוץ חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לאחר התלבטות ארוכה פניתי לקבלת טפול אורטונדטי לבתי בת ה-10
במרפאת החלוץ בחולון
לגבי שרותי המרפאה - קביעת תור לרופאה אורטונדטית (המתנה של חודש וחצי עד שלושה חודשים)
המתנה לרופאה ביום הטיפול - ההמתנה הקצרה ביותר היתה של 40 דקות \במשך שלושה חודשים (כן נכון), בהגיע התור, התור נדחה כי הרופאה רוצה להגיע הביתה מוקדם.
בתי נשארה עם ברזלים בפיה - במשך חודש ימים וביום בו היתה צריכה להרכיב את הקוביות - התקשרה הפקידה (וזו פעם שניה ברציפות במרווחים של חודש ימים מתור לתור) חצי שעה לפני הטיפול ואמרה שלפתע פתאום גילתה הרופאה ש"הטיפול כואב וטיפול שכזה כדאי לעשות בבוקר ולא בערב".....
למותר לציין שמדובר בשטויות!
חודש קודם עם קביעת התור בנוכחות הרופאה מסרה האחרונה וביקשה לקבוע לה טפול אחרון מקסימום בשעה 19:15 כיון שרוצה לצאת הביתה בזמן כך שהסיפורים שסופרו חודש לאחר מכן, הזויים.
עצוב מאוד שמאלצים את הפקידות לשקר עבורם
נזק פיזי ועוגמת נפש סוג הנזק :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה