פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארוכה הדרך לקבלת צילומי שיניים בקופ"ח כללית... נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב רמז כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מטופלת במרפאת השיניים של קופ"ח כללית ברחובות מזה 4 שנים.
אציין שבמסגרת המגבלות (הרבה חולים, מעט תקציב?) הרופאים עושים עבודתם נאמנה, וגך גם צוות המזכירות.
עד ש..
לאחר ביצוע סתימה "פשוטה" השן החלה לכאוב לי. הגעתי 3 פעמים אל הרופאה המטפלת לאחר הטיפול, לטענתה אין שום בעיה.
בצר לי, פניתי למרפאה פרטית לחוות דעת נוספת בה ביקשו להביא תצלומים מן המרפאה הקודמת.
לא ידעתי איזה סבל אעבור על מנת להשיג את אותם תצלומים השייכים לי.
ראשית, יש לשלם עליהם שוב.(אחרי שכבר שילמתי על הטיפול)
שנית, המזכירות שהיו עד אז כה נחמדות התעלמו ממני במופגן, צעקו עלי ועשו ממש הכל על מנת שאצא משם בדמעות, אבל התצלומים בכיסי!
במרפאה הפרטית הוסבר לי כי נעשתה טעות בטיפול - הוחלפה הסתימה (חודש לאחר שהושמה!) הכאבים חלפו.
אציין שדיברתי עם מנהלת המרפאה, היא ביקשה שאשוב לבדיקה חוזרת על מנת שאוכל לקבל טיפול נאות. היש בדעתי לחזור למקום בו קיבלתי יחס כה משפיל?! ומה תמצא שם הרופאה כעת, שלא מצאה לנכון לקבל חוות דעת נוספת בעבר?
עיכוב טיפול סוג הנזק :
הארכת משך זמן התור במרפאה, ייתכן וזה יאפשר טיפול נאות בחולים פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה