פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית טיפול אחרי גיל 8 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בורכוב 63 ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי רותי אמא של שירן בת 8 נולדה בתאריך 5.10.2002
בתאריך 1.7.10 התחלנו סדרת טיפולי שינים ועד חודש ספטמבר הגענו כמעט לסיומה הטיפול האחרון שנעשה בסביבות לפני החגים,סתימה שמבוצעת בשני תורים
ישבתי מול הפקידה וניסתי לקבוע מראש תור המשך בגלל החגים לא יכולנו לקבוע מעוד מוקדם,וגם בגלל שהרופא התעקש שהילדה צריכה מסכת צחוק אז קבעו לנו ב-21.10.10 אמרתי לפקידה שזה רחוק מדיי כי הילדה ב5.10 תהיה כבר בת 8 היא ביררה ואמרה לי זה בסדר את התחלת תוכנית טיפול וזה בסדר.
כשהגעתי למרפאה הילדה התחילה טיפול זריקה להרדמת השן ואז פונה אלי הרופא שהוא נורא נחמד ואומר לי אני חושב שאת אמורה לשלם על טיפול זה,בירור עם הפיקדה הוכיח שאכן אני צריכה לשלם 208 ש"ח יש לצין שזה המשך טיפול של השן,וגם אם רציתי לקום וללכת אין לי אפשרות הילדה כבר עשתה זריקה ,פניתי בטלפון למחורת למנהלת של המרפאה,לא זוכרת את שמה,והיא אומרת שביררה עם הפיקדה והפקידה אומרת שהיא לא אמרה לי דבר כזה בכלל,יש לציין שישי לי לעשות עוד 2 טיפולים א.אני רוצה את הכסף בחזרה,ולא יכול להיות שיגדו דבר אחד ואחרי זה יגידו לי שלא אמרו לי דבר כזה אודה לכם על טיפולכם המהיר.
כספי סוג הנזק :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה