פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ואי לקיחת אחריות על טעות של פקידה נושא התלונה:
צפורי עדי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏10 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שילה 1 רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש פברואר הגעתי למרפאת השיניים ברמת גן כדי לקבל הצעת מחיר לטיפולים שהיה עלי לעשות.
מאחר והמחיר שקיבלתי היה גבוה מאוד החלטתי לדחות בנתיים את עניין הטיפולים עד שיהיה באפשרותי לשלם זאת.לפני למעלה מחודש החלטתי שאני יבצע את ההליך הטיפולי והתקשרתי למרפאת השיניים על מנת לקבוע תור בהקדם לטיפולים.
לטלפון ענתה לי לריסה הפקידה במקום שהסבירה לי שעליי לשלם את הסכום מראש על מנת שתקבע לי תורים ואמרה לי גם שמאחר ויש לי מושלם אני יקבל הנחה קטנטנה על טיפול של כתר. היא הקריאה לי את הפירוט של הטיפול ומה בדיוק הסכום כולל בתוכו,והיא אמרה שזה כולל הכל כולל הכתר הקבוע ,טיפול ושורש ושאר הדברים,וסיכמנו על סכום סופי ומוחלט של 2698 ש,ח.
במהלך החודש האחרון הגעתי למרפאה מספר פעמים לטיפולים והיום בתום ביקורי לאחר לקיחת מידות לכתר הקבוע ,קראה לי הפקידה במקום ואמרה לי שעליי לשלם ולהוסיף עוד סכום של 5 ש"ח מבלי להסביר על מה ולמה וטענה שיש הפרש בין מה ששילמתי לבין מה שאני אמורה לשלם.
זה אולי נראה בעינכם מגוחך שאני כותבת את כל זה בגלל 5 ש"ח אבל בעייני זה ממש לא מגוחך.
היום זה 5 ש"ח,בביקור הבא זה יהיה כבר סכום מומצא גדול יותר.
הפקידה חטפה את העצבים שאני לא מוכנה לשלם את ה-5 ש"ח ורצתה לעשות טובה ולהוציא מהכיס שלה 5 ש"ח רק כדי לסיים עם זה ולעוף הביתה.
המנהלת הנוראית של המקום שאין לה אפילו טיפת יחסי אנוש בשם מילי פרנקל הגע למחשב והחלה לעשות חישובים ממה נובע ההפרש.
בסופו של דבר היא גם אמרה שההפרש נובע מטעות של הנציגה לריסה שאיתה סגרתי את הכל בטלפון שחייבה אותי על 5 ש"ח פחות ולכן אני צריכה לשלם במיידי.
המנהלת דיברה בצורה מגעילה ומזלזלת בגלל שבעיניה זה מאוד לגיטימי להוסיף כסף וזה בסדר בעיניה שאחת העובדות שלה עושה טעות והלקוח יספוג את הטעות.
אז לא!! בתור אחת שעובדת כבר למעלה מ-3 שנים בשירות בחברה קצת יותר שירותית, אני חייבת לומר שכאשר לקוחות פונים אליי עקב טעות שלנו כחברה ,החברה סופגת את הנזק גם אם מדובר בעשרות או מאות שקלים.
הענייין שאני פונה ובגללו ומפריע לי מעל הכל,זה שהמנהלת הנכבדה גב' מילי פרנקל,לא יכולה להוריד מכבודה ולשאת באחריות שאכן הטעות בחישוב הייתה ש-ל-כם,של כללית,של כללית סמייל או מי שלא תהייו והלקוח לא צריך לספוג את זה גם אם מדובר ביותר מ-5 ש"ח.
פשוט חוצפהההה
כספי סוג הנזק :
ללמוד לתת שירות ללקוחות ולשאת באחריות כאשר הטעות היא שלכם!!! ולא של הלקוח פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה