פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ארוך ומעליב בקביעת תור לרופא שיניים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אינשטיין 40 כתובת:
כללית סמייל בקניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ניסיתי לקבוע תור לביקורת של רופא שיניים בסניף של כללית סמייל בקניון רמת אביב רחוב אינשטיין 40.
בפעם הראשונה שהתקשרתי ב-7 לדצמבר בשעה 13:00 המתנתי כ-10 דקות עד שענתה פקידה.הפקידה אמרה לי שהם בחילופי משמרות ולכן יחזרו אליי.
מאוחר יותר חזרו אליי כשלא הייתי זמין.
למחרת ב-8 לדצמבר בשעה 8:30 ניסיתי להשיג שוב את המרפאה והמתנתי 5 דקות עד שניתקו לי את השיחה.ניסיתי להתקשר שוב והמתנתי עוד מספר דקות עד ששוב ניתקו לי את השיחה.ניסיתי בפעם השלישית בשעה 9:15 ואז לאחר מספר דקות ענתה לי פקידה.ניסיתי לברר איתה מדוע כמעט בלתי אפשרי להשיג אותם והיא ענתה לי שיש עומס תורים ולכן היא ממליצה לי להתקשר כשירד העומס.אמרתי לה שאני מעוניין מראש לקבוע תור גם אם זה יארך הרבה זמן.
כשניסיתי לקבוע תור לשעה מוקדמת היא ענתה לי שאין אפשרות אך לאחר שהתעקשתי על כך שאני מוכן להמתין גם חודש ומעלה לשעה מוקדמת מכיוון שאני עובד ואין באפשרותי להפסיד חצי יום עבודה על כך אז היא חשפה בפניי שהרופא שלי גם כך מסיים לעבוד בסניף וקבעה לי לרופא אחר בזמן שנוח לי.במהלך השיחה הפקידה התבטאה בחוסר סבלנות כלפיי ואף חוצפה כתגובה לנסיונותיי לקבוע תור בשעה שמתאימה לי ופחות מתאימה לה.
הרגשתי מאוד נסער בעקבות הסאגה של קביעת התור ודעתי על השירות של כללית סמייל מאוד לא טובה.

אודה לכם אם תטפלו בבעייה ותדאגו לשיפור השירות, המענה, קביעת התורים והאדיבות של אנשי המקצוע שלכם.

בברכה,
יריב
עלבון סוג הנזק :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה