פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקעת מחירים נושא התלונה:
מלייב בני שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏09 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אינשטיין רמת אביב כתובת:
רמת אביב קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי בנימין מלייב ואני פונה אליכם בשל מקרה שהיה לי בסניף כללית סמייל ברמת אביב, בו ניגשתי בכדי לטפל בישור שיניים של הבת שלי רחל מלייב ת.ז. 204884985במסגרת תוכנית כללית פלטינום לאחר בדיקתה של האורטודנטית הופנתי למשרד הקבלה בכדי לבדוק את הצעת הפלטינום, לתדהמתי ההצעה קיבלתי לפי טענתם צריך לעלות 17,000 שקל ובמסגרת הפלטינום זה יעלה9,000 שקל כאן פניתי למשרד הקבלה וביקשתי לדעת כיצד הם הגיעו לסכום הזה וביקשתי פרוט של הטיפול לפני ההנחה אך הם סרבו לתת לי את הפרוט ורק אמרו שזה עולה 17,000 שקל כמובן שפניתי גם למנהלת המרפאה הגברת מירה וכבלתי על הסכום שהם המציאו לאחר שנודע להם שאנו מבוטחים בכללית פלטינום ,אך גם היא ענתה לי אותה תשובה זה מה שעולה ולא ניתן לתת פירוט על הטיפולים לפני ואחרי הנחה.
כאן אני פונה אליכם ומבקש לשאול כמה שאלות :

1. האם ייתכן מצב בו אני מבקש לקבל פירוט של הצעת מחיר לטיפול לפני ההנחה וגם אחרי ההנחה ואני נענה בסירוב?

2. האם אתם חברת כללית סמייל בודקים את הצעת הטיפול שמגישים אליכם בכדי לקבל הנחה האם הצעתהמחיר היא אכן לצורךהטיפול הנחוץ או שההצעה שהוגשה אליכם אלה הם טיפולים שאינם נצרכים לטיפול וזאת בכדי לרמות את הלקוח וגם לרמות אתכם בכדי לסחוט כספים בקומבינות מיוחדות ?

3.כיצד יתכן שאני פונה למרפאה פרטית בעלת שם ואני מקבל הצעה של 6,000 שקל לטיפול ללא הנחות וללא קומבינות על חשבון הלקוח ?

לכן אני דורש מכם לעשות ברור יסודי בנושאים שהצגתי לפניכם ואני דורש לקבל תשובות מהירות וברורות, אני שוקל לבטל את חברותי בכללית פלטינום
לטיפולכם המהיר אודה מלייב בינימין.
כספי סוג הנזק :
בדיקת הטיפול הנדרש ופיקוח על המחירים המוצעים ללקוחות במסגרת תוכנית כללית פלטיניום פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה