פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול תורים ברגע האחרון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף רמת אביב,ת"א כתובת:
רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/10 אובחנתי בבדיקה שיגרתית ע"י ד"ר מלצ'ט במרכז כללית סמייל ברמת אביב,הטיפול הכי דחוף שהצטרכתי היו שתי סתימות,ביקשתי לקבוע תור חוזר אליו לטיפול.במשך שבועיים לא נמצא לי תור סביר (בפחות מ-3 חודשי המתנה) ,לבסוף קבעו לי תור ל10/12,ערב לפני התור התקשרו לבטל את התור לד"ר מלצ'ט בטענה שהוא מפסיק לעבוד איתם וכרגע לא עובד יותר בימי שישי.התלוננתי וביקשתי תור אחר בטווח הקרוב ואחרי הרבה המתנות על הקו,ניתוקים ושיחות נקבע לי תור לד"ר מלצ'ט ב20/12 בשעה 19 בערב.יום לפני התור התקשרו אליי וביקשו להקדים את התור ל17 אחה"צ,בתור אמא לשתי ילדות קטנות אני לא יכולה להגיע בשעה כזאת,אז התור נשאר בעינו.למחרת בעלי לקח חצי יום חופש ויצא מוקדם יותר מהעבודה על מנת להיות עם הבנות ושאני אצא לתור המיוחל שלי,חצי שעה לפני הזמן שהייתי צריכה כבר לצאת,הושארה לי הודעה בתא קולי,אפילו לא היתה שיחה אליי אלא ישירות הודעה שאומרת שעקב בעייה במכשירים בחדר של הרופא הספציפי,התור שלי מבוטל ושאתקשר למרפאה לקבוע תור חדש.בעלי ואני היינו בהלם ומאוד מרוגזים,במרפאה לא ענו לי בכל הקווים העומדים לרשותי,יש לי 3 מספרים עדכניים וכך נשארנו בבית.מאז אני מנסה להתקשר לסירוגין לכללית סמייל לקבוע תור חדש,ממתינה שעות על הקו ללא מענה,ניסיתי זאת אפילו דרך מוקד זימון תורים של הכללית והם גם לא הצליחו להשיגם ובמקביל מתקשרת לפניות ציבור של שילה כללית סמייל בטל' 1700700978 וגם הם לא עונים,רק מענה קולי המבקש לשלוח תלונות בדואר.
אני כבר 3 חודשים עם חור בשיניים שגדל והשירות שאני מקבלת מהגופים הנ"ל הוא מתחת לכל ביקורת,גם במעמד השיחה נתקלתי במילים כמו "זו בעיה שלך" בתשובה לזה שיש לי ילדים ואין לי סידור עבורם בשעות מוקדמות.
לא מבינה למה הזילזול והיחס הבוטה והלא מקצועי.יש לציין לחיוב שהיחס של ד"ר מלצ'ט היה מדהים ולכן רציתי לשוב אליו ויהיה חבל לי מאוד אם פיספסתי אותו בגללם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תור קרוב חדש לד"ר מלצ'ט ויחס קצת יותר אנושי ומתחשב,ממזכירות כללית סמייל ברמת אביב פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה