פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בטיפול ולקיחת מחיר מופרז. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
יצרתי קשר עם מרפאת סמיילי בנתיבות (אני תושבת חדשה בנתיבות ) והסברתי להם כי כתר שהיה בפי לפני כ 10 שנים בערך נפל ואם אפשר לבוא ולהדביק אותו , למרות שלא אצלהם אלא במרפאה אחרת בבאר שבע. נאמר לי כי אני יכולה לבוא והם כן מדביקים אותו ואוכל לבוא בלי להזמין וציינו רק את זמן ההפסקה שלהם. כשהתקבלתי, בחדר הרופא נאמר לי כי זה יעלה לי כסף והסכום לאחר שביררו , יעלה לי 212 שקל. הסכמתי. כשפי היה פתוח הוסבר לי שהם עושים הדבקה זמנית, כי הם לא מוכנים לקחת אחראיות. הסכמתי מחוסר ברירה. כעבור יומיים נפל לי הכתר. החזרתי אותו לבד אומנם בלי דבק אך הוא מונח בנתיים בפי.
בברור עם מרפאת שיניים בה לא ביקרתי כ 10 שנים ובה עשו לי את הכתר, נאמר לי שאחרי 8 שנים נגמר האחראיות אך זה יעלה לי הדבקה רק 86 שקל. מה עושים ? אני מאד כועסת כי יש לי רגשה שגם בזמני, לא צריך ליפול אחרי יומייםובפרט שלא היה שום סימן בתוך הכתר לחומר חדש ששמו או משהו דומה.
כספי ועוגמת נפש. סוג הנזק :
החזר כספי.מיותר שנלקח ממני . פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה