פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בטיפול שיניים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אם המושבות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מבוטחת בביטוח כללית פלטיניום המפרסם הנחות למבוטחיו.
בעלי סובל מכאבי שיניים ופנה למרפאה של כללית סמייל באם המושבות.
הפנו אותו לצילום והיום נתנו לו הצעת מחיר ואבחנה.
על מנת להחל את הטיפול ציינו בפנינו כי יש להעביר ת התיק לאישור של הפלטיניום מה שיקח עוד 10 ימים ובנוסף לא ניתן לקבוע תור לפני על מנת לטפל בו וכרגע התורים עומדים על סוף אוגוסט.
ואני שואלת, מדוע לא מציינים כל זאת כאשר אתה מצטרף לביטוח הפלטיניום? שנית, מדוע לא ניתן לקבוע תור הרי באם הביטוח קיים מן סתם שזה יאושר. לפחות את תחילת הטיפול על מנת שלא ימשיך לסבול עוד כחודש וחצי עד למתן טיפול?
כאבים סוג הנזק :
קביעת תור במיידי לתחילת טיפול פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה