פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, לבד מהעובדה שאני שנים עובדת עם לקוחות, לפני כארבעה חודשים עברתי ניתוח שלפניו יצא לי להכיר מחלקות רבות בכללית. השירות שניתן היה מדהים! פרט לשירות שניתן בכללית סמייל.
בדרך כלל עצם העובדה שהשירות של פקידות הקבלה בסניף זבולון קרית ביאליק אינו נחמד ומסביר פנים, לא הייתה מביאה אותי לפניה אליכם. אלא, שביום חמישי האחרון נאלצתי להגיע למר"מ עקב שן בינה שנשברה וגרמה לי לסבל רב. הרופא המטפל והסייעת נתנו שירות יוצא דופן. לעומת זאת, פקידת הקבלה העונה לשם פנינה חמו ,בה נתקלתי כבר ועלו בעיות גם בעבר, התנהגה בגסות רוח, נכנסה לחדר הטיפול וצעקה עליי בפני הרופא וחבריי שליוו אותי כי קיים חוב מאז פברואר.
בסיום העקירה פניתי למקום מושבה על מנת לברר את העניין, הפקידה נזפה בי על עצם קיום החוב מפברואר, בתשובה לשאלתי למה לא הודיעו לי דבר מאז פברואר כינתה אותי 'שקרנית', שוב, בנוכחות כל אותם עדים, בנסיוני לשכנע אותה כי אין לי מושג על מה מדובר וכי ארצה לברר זאת עם אחראית המרפאה, צעקה לעברי 'חוצפנית את משאירה אותנו פה עד שעות כאלה, תתביישי לך'.
למותר לציין שהשעה הייתה 22:30 כשסיימנו את הטיפול והמר"מ עובד עד 23:00 למיטב ידיעתי. מעולם לא נפגעתי כך מנותן שירות, אין לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לי אל מול זוג מחבריי שליוו אותי למקום וכמובן הצוות המטפל.
אשמח לקבל התייחסות מהירה מצדכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה