פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן טיפול שיניים במרפאת שילה ר"ג (פקידה קובעת מי הלקוחות) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום - כבר כמה חודשים שאני מנסה לעשות סתימה במרפאת שילה ברמת גן, התור שקובעים לי הוא לחודשיים קדימה ולפני שמגיע התור מתקשרים אלי מהמרפאה שלא יכולים לקבל אותי ושוב דוחים את התור,בנתיים הלכתי לרןפא פרטי ושילמתי מחיר מלא לשני סתימות ,לפמי כמה ימים ניסיתי לקבוע תור שוב במרפאה ,ולא היה ניתן וכל זאת בגלל גברת מסויימת שלא נזכיר את שמה כאן והדחיות של התורים מתברר שגם בגללה ,אתמול ניתקה לי את הטלפון 3 פעמים . יש לבדוק עניין זה דחוף
גם כספי סוג הנזק :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה