פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי כספי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
חדרה כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד:
כללית סמייל באמצעות אתר: www.tluna.co.il
תאריך שליחה: 17.7.12

הנדון: פיצוי כספי

שלום רב,
שמי מרגריטה אברמוב, לפני כ-5 חדשים פניתי למרפאתכם כללית סמייל בכוונה לעשות טיפולי שיניים לצורך שיפור האסתטיקה. בפנייתי למרפאה הצגתי בעיה בשיניים קדמיות אשר נוצרה מהטיפולים שנעשו בעבר (לפני כ-7 שנים) אצל רופא פרטי והחלטתי לבצע טיפול בהן בכללית סמייל. בהתייעצות עם הרופא הוחלט לעשות 2 כתרים אסתטיים בשיניים הקדמיות.
אציין כי הפניה לכללית סמייל נעשתה מאחר והנני מבוטחת בביטוח השיניים בחברת ביטוח "פניקס" ובהתאם לתנאי הפוליסה הנני זכאית לטיפולים במרפאה "כללית סמייל" (למרות שאני חברה בקופת חולים אחרת...).
בגין הטיפול שבוצע לי שילמתי מכספי 4,471 ש"ח עבור טיפול שורש חוזר באחד מהשיניים קידמיות, 2 כתרים אסתטיים בשיניים קידמיות וכתר נוסף בשן מס' 46. הטיפולים במרפאה החלו ביום 26.02.12 והסתיימו ביום 13.7.12.
אציין שללא קשר לתלונתי זו, קיבלתי מבחינה אישית שרות טוב ואדיב !
יחד עם זאת, כפי שכבר ציינתי במכתבי זה, עצם תחילת הטיפול ופנייה ל"כללית סמייל" היתה לצורך שיפור המראה האסתטי של השיניים, בגינו שילמתי תשלום לא מבוטל של אלפי ₪ אך לצערי לא קיבלתי את התוצאות שהובטחו לי. מעבר לכך, הכתרים שהשתילו לי אינן לשביעות רצוני, לא יושבים טוב על השיניים ויוצרים תחושה מתמדת של אי נוחות וכתוצאה מכך אי שקט נפשי שלי.
אפרט את אופי הטיפול שקיבלתי:
1. הכל התחיל "מרגל שמאל"... בהתחלה עשו לי כתר זמני שהתרסק לחלקים קטנטנים יומיים אחרי ההדבקה... לא אעלה אותכם על מה שעברתי כתוצאה מכך ועל הלילה שבכיתי ללא הפסקה, על יום עבודה שהפסדתי ונגרם לי הפסד כספי כתוצאה מכך של 800 ₪ (אני עדיין בתקופת הניסיון וכל יום היעדרות כזה שאני לא מגיעה לעבודה בא לרעתי וכנראה גם ישפיע על המשך העסקתי).

2. אחרי ריסוק הכתר הראשון, עשו לי כתר זמני חדש... לתדהמתי, אחרי חודשיים התברר לי שעלי לשלם עבורו 288 ₪ נוספים. ?! רק אחרי שיחה ארוכה ומייגעת עם מנהלת המרפאה היא השתכנע ואישרה כי אינני חייבת בתשלום בגין הכתר השני...

3. כעת הרכיבו לי כתר קבוע. הכתר שקיבלתי לא נראה אסטטי (בלשון המעטה). הרופא המטפל שלי מיהר להחתים אותי על כ-1000 ניירות בלי לתת לקרוא על מה אני חותמת.

4. החלטתי לבדוק במקביל האם התהליך של הטיפול בי היה בכלל תקין. לתדהמתי היתה כאן רשלנות שאין כמוהה!!! אפרט: הכתר שהגיע ממעבדה הגיע כבר עם ציפוי ללא שנעשו לי מדידות לפני ששמים ציפוי וכתוצאה מכך השיניים נראות זוועה. בנוסף, הכתר בשן 46 בכלל נראה הפוך. מן הסתם הוא גם לא התיישב כמו שצריך על השיניים ואז במקום לתקן את הכתר הרופא החליט "להקטין" את השיניים האחרות שבאות במגע עם הכתר על מנת לדחוף את הכתר למקום. לא נתפס לכם, נכון? גם לי.

אני פונה אליכם בבקשה אישיתי לבדוק את עוול שנגרם לי. אציין כי אני אם חד-הורית פרודה ללא מקום עבודה קבוע שמנסה לפרנס את עצמי ואת בני בן ה-5. לקח לי המון שנים לחסוך כסף לביצוע טיפול שיניים שכל כך איחלתי לראות את התוצאה הרצויה. הייתי סבלנות וסובלנית וקיוויתי כי בתמורה אקבל את השרות ששילמתי בגינו אך לצערי לא רק שלא קיבלתי את התוצאה המובטחת אלא נגרם לי נזק רב מהטיפול שקיבלתי הן מבחינה כלכלית והן מבחינה בריאותית ואסטתית.אני מרגישה אי נוחות בשיניים, שיניים נכנסות פנימה מדי, לוחצות ולא יפות. אני מאוד מאוכזבת מהתוצאות.
אציין כי קיבלתי ייעוץ משפטי ואני יודעת ששמורה לי זכות לתבוע את הרופא ואת מרפאתכם על רשלנות רפואית ועל הנזק שנגרם לי. מהשקפותיי האישיות ואורח החיים שלי אינני טיפוס שמחפש סיבה לפנות לבית המשפט ו/או לתקשורת. אני מאמינה כי ניתן לפתור את חילוקי הדעות בדרך השלום ללא צורך במוסד המשפטי או כתבות טלוויזיה. על מנת לתקן את "תוצאות הטיפול" שקיבלתי ב"כללית סמייל", אאלץ לעבור סדרת טיפולים נוספת בתשלום נוסף וכמובן לא ב"כללית סמייל" – תסלחו לי אבל אני רוצה לשמור על השיניים הנותרות שלי, לא מתחשק לי שוב להיות שפן הניסיונות של "כללית סמייל". כאמור, כעת עלי לעבור את כל התהליך מחדש במרפאה אחרת (שמן הסתם אין לי כיסוי ביטוחי בה ולפיכך הטיפולים יעלו לי הרבה יותר ממה שתכנתי לשלם מראש), לפיכך, אבקש לזכות אותי במלא התשלום שביצעתי ב"כללית סמייל" – 4,471 ₪ ולפצות אותי על השיניים שהוקטנו שלא לצורך, על עוגמת נפש שנגרמה לי כתוצאה מהטיפול בלתי מקצועי ועל הפסד כספי שנגרם לי כתוצאה מהטיפולים שעברתי ב"כללית סמייל". סה"כ סכום הפיצוי והזיכוי – 10,000 ₪ בתוספת ריבית והצמדה מהיום.
אבקש התייחסות לפנייתי תוך 15 יום מתאריך קבלת מכתבי זה.


בברכה,
מרגריטה אברמוב
ת.ז. 319609566
כתובת למכתבים: וולפברג 41 א' חדרה מיקוד: 38495
טלפון: 050-7276550
+פגיעה בשיניים+כספי+ סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה