פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרימת נזק .עוגמת נפש . וזילזול בלקוח נושא התלונה:
כהן איתן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
סניף בת ימון כתובת:
סניף בת ימון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
‏08 ינואר 2013
לכבוד
פניות הציבור של קופ"ח כללית
ארלוזורוב 101
תל אביב 62098
טל' : 03-6923357/8
פקס : 03-7605773
ג.א.נ.,
הנדון : תלונה על כללית סמייל סניף בת ימון
הנני חולה המטולוגי-אונקולוגי המטופל במכון ההמטולוגי בביה"ח וולפסון בחולון.
במהלך השנתיים האחרונות עברתי טיפולים כימותרפיים.
בתקופת ההפוגות בין הטיפולים ובאישור הרופאה המטפלת במכון ההמטולוגי, ד"ר פ. פאטצ'נקו, פניתי למרפאת כללית סמייל על מנת לבצע טיפולי שיניים הכרחיים, אולם לצערי לא טופלתי, וזאת למרות שהגשתי את המסמכים הרלוונטיים לפי דרישות רופא המטפל של כללית סמייל.
הסיבה שניראת לי ואפילו מורגשת שהם לא היו מעוניינים לבצע בי טיפולים כגון עקירות, טיפולי שורש ואפילו סתימות שנפלו לי בתקופה זו.
לדוגמה: לביצוע 2 עקירות בשיניים לקח לי יותר מ-11 חודש לבצע פעולה זו(!) כל זאת עקב אי רישום נכון של מספר השיניים לעקירה ע"י מרפאת כללית סמייל ששלחה אותי לבצע את העקירות במרפאה בבי"ח וולפסון. זאת אומרת, נאלצתי לשוב מספר פעמים למרפאת כללית סמייל ואחרי כן לבי"ח וולפסון.
בינתיים עד שבוצעו העקירות, שן שלישית החלה להירקב עקב סתימה שנפלה ונאלצתי לעקור אותה בגלל חוסר הענות מצד ד"ר הרשקוביץ' לטפל בה באמצעות סתימה זמנית /קבועה או כל עזרה ראשונה לכן גם אותה נאלצתי לעקור .
דהיינו, עד חודש מאי 2012 הצלחתי לבצע 3 עקירות (בבי"ח וולפסון) לפי דרישת ד"ר הרשקוביץ' כהכנה לשיקום הפה.
מחודש יולי 2012 חלה הפוגה במתן הטיפולים ומצבי השתפר (מצורף מכתב).
לאחר תקופת החגים פניתי שוב למרפאת כללית סמייל בבת-ימון בבקשה להמשיך את תכנית השיקום שהובטחה לי לאחר שקיבלו את כל האישורים שהתבקשתי להמציא. וכל זאת לאחר כ- 19 חודש מתחילת ההליך ולאחר שנעקרו מפי 3 שיניים במרפאת בי"ח וולפסון.
כמובן שבכללית סמייל שמחו מאוד להציע לי תוכנית לשיקום השיניים שלי עבור תשלום עפ"י הצעתם. אני הזדרזתי להסכים ולשלם את מה שהם הציעו לי (בתקווה שיטפלו בי במהרה ומחשש שמא שוב ידחו את פניותי).
שמח וטוב לב נקבע לי תור לטיפול שורש בשן מס' 16 שזה יהיה הבסיס להמשך התוכנית.
לשאלתי מדוע עלי לחכות שבועיים לטיפול שורש? הרי ניתן לטפל ולבצע את המשך התוכנית בשיניים אחרות ללא קשר לטיפול שורש - נאמר לי שלאחר הטיפול ד"ר הרשקוביץ' יבצע את כל העבודה במכה אחת.( דבר שנראה לי תמוהה וחסר הגיון )
מחוסר ברירה המתנתי שבועיים עד לתחילת טיפול שורש (המיועד).
יום לפני מועד תחילת הטיפול התבשרתי ע"י המשרד שד"ר ריקליס שחר ביטל את התור לביצוע טיפול השורש ושהרופא מפנה אותי שוב לביה"ח וולפסון לביצוע טיפול שורש וזאת למרות שד"ר ריקליס שחר, לא ראה אותי מעולם ולא בדק את השן המיועדת לטיפול שורש שעל טיפול זה החליט ד"ר הרשקוביץ'. וכאמור טיפול זה הוצע לי במסגרת תכנית השיקום עליה שילמתי.
שוב המתנתי כשבועיים לקבלת תור בביה"ח. ביום המיוחל ד"ר מוטי ממחלקת פה ולסת החזיר אותי לרופא השולח בכללית סמייל בטענה שהעבודה שהוא יעשה גם הרופא בכללית סמייל יעשה והטיפול זהה לחלוטין .
חזרתי שוב למרפאה של כללית סמייל ושוב החזירו אותי לביה"ח בפעם השנייה. כלום לא עזר - ביה"ח לא מעוניין לבצע את הטיפול המבוקש.
בייאושי מהמצב, פניתי לרופא מקומי ולאחר בדיקת השן התברר לי שאין שום צורך לבצע טיפול שורש בשן מס' 16 שד"ר הרשקוביץ' דרש את ביצועו . מלא חשדות ומבולבל, פניתי למחרת לעוד מרפאת שיניים לרופא מומחה ולהפתעתי קיבלתי ממנו חוות דעת זהה. אין שום צורך לבצע טיפול שורש בשן זו היא בריאה לחלוטין וניתן לבצע על שן זו השחזה לכיסוי הכתר.
מקרה זה חיזק את תחושותיי על החלטת ד"ר הרשקוביץ' לתוכנית שגויה. הרי עבר כל כך הרבה זמן ושום התקדמות לא חלה בשיקום הפה שלי, נהפוך הוא, רק נזק נגרם לי ללא שום רצון מצד כלשהוא מכללית סמייל להתחיל את הטיפולים בפי. (ופה נשאלת השאלה אם באמת היה צורך לעקור את 3 שיניים שד"ר הרשקוביץ' דרש ?)
נוסף לכך, בפנייותי למרפאות אחרות נהניתי מהשרות וההסבר הסבלני והנכונות לעזור לי במצבי, דבר שלעולם לא נתקלתי אצל ד"ר הרשקוביץ', ללא כל יחס אנושי וסובלנות במיוחד לא כרופא שמתעסק עם קהל ומטופלים ועל אחת כמה וכמה כמנהל מרפאת שיניים כללית סמייל סניף בת-ים בת ימון.
התנהלותו של ד"ר הרשקוביץ במקרה שלי גרמה לעיכוב מתמשך, נזק ממשי, התרוצצויות בין המרפאות, הוצאות כספיות , תחושת דחייה כמטופל סוג ב', עוגמת נפש וסבל מיותר. ממש ללא שום נכונות לעזור לי כלקוח כללית סמייל וכמטופל המטולוגי-אונקולוגי .
מקרה זה משקף במדויק את ההתנהלות במרפאה זו .היחס המזלזל והמשפיל .
כמובן שלאחר כל עינוי הנפש שעברתי, ביקשתי לבטל את תכנית הטיפול בשיניי שעליה שילמתי למרפאת כללית סמייל ולאחר כחודש-העסקה בוטלה.
אם היו לד"ר הרשקוביץ חששות כל שהן לבצע לי את הטיפולים מוטב היה אם הייתי מקבל סירוב בתחילת התהליך!
אשמח אם תתייחסו בשיקול לתלונתי ולהתנהלות של ד"ר הרשקוביץ' פינחס מנהל המרפאה בסניף זה.

בברכה,

איתן כהן
השר שפירא 7 בת ים 59552
ת.ז 054331970
Fax 03-5522263 Tel/
Mobile 054-9577230

העתק:
כללית סמייל
הסתדרות רופאי השיניים בישראל
משרד הבריאות – המחלקה לפניות הציבור
גרימת ריקבון של שיניים סוג הנזק :
להחליף את מנהל המרפאה פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה