פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נוהלי גביית כספים המנוגדים לכל הגיון צרכני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מבקש להתלונן על שינוי מדיניות ברשת מרפאות השיניים ש.ל.ה השייכות לקופת חולים כללית, במסגרתה נדרשים המטופלים לשלם מראש תשלום מלא בגין טיפולי שיניים עתידיים כתנאי למתן טיפול, דבר אשר הינו בלתי סביר ופוגע בציבור המטופלים.
ב-4.2.13 הגעתי לבדיקת שיניים ביוזמתי למרפאת כללית סמייל בגבעתיים, הרופא ביצע צילום נשך בצד ימין והודיע לי שיש לחדש סתימה באחת השיניים ועלי לקבוע תור לטיפול זה.
בסיום הבדיקה נגבה ממני תשלום עבור הצילום שבוצע ונקבע לי תור ל-18.2.13. ניתנה לי הצעת מחיר לטיפול ולתדהמתי הפקידה דרשה ממני לשלם מראש עבור הטיפול העתידי. הבעתי בו במקום את מחאתי על הדרישה המקוממת והבלתי הגיונית לתשלום מראש על טיפול עתידי, וציינתי בפניה שב-15 השנים בהם טופלתי במרפאה מעולם לא נדרשתי לשלם מראש על טיפולים ותמיד שילמתי מייד בגמר הטיפול. לטענת הפקידה הנהלים השתנו לאחרונה, והיא הבהירה לי חד משמעית שבמידה ולא אשלם מראש היא תבטל לי את התור שנקבע ל-18.2.13, וכך עשתה.
מדובר כאן בהתנהלות פוגענית שלטעמי אינה הגיונית ומנוגדת לכללי צרכנות בסיסיים ולכללי מנהל תקין.
עלבון (התייחסות אל מטופל כרמאי פוטנציאלי) סוג הנזק :
שינוי נהלי גביית כספים והבאתם לידיעת ציבור המטופלים פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה