פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שנה חלפה אין תגובה לתלונה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה ב-17.7.12 פרסמתי תלונה על טיפול שקיבלתי בכללית סמייל סניף חדרה... חלפה שנה... תוצאה... כתר אחד נפל ו-2 כתרים נוספים גם בדרך...
אחרי התלונה הראשונה קבלתי איזה שהוא "התייחסות"... מד"ר עופר כהן (מהמחלקה לטיפול בפניות הציבור)
הוא ביקש לקבל את כל הרשומה הרפואית מהמרפאה... מקווה שקיבל
ובנוסף ציין שזקוק לעצת רופא מומחה אצל ד"ר סודאי שאמור להיות בסניף חדרה ב-30.8.12
התקשרתי למרפאה כדי לקבוע תור והשעה לא התאימה לי...
אם חד הורית, עובדת ובתקופה של "חופש הגדול".. קיצור לא הסתדר, פקידה אמרה שכדי להתקשר בעוד שבוע ולקבוע תור. התקשרתי במשך כמה שבועות עד שלא נאמר לי שאין ד"ר כזה בכלל.
התקשרתי שוב לפניות הציבור... הסבירו לי שד"ר נמצה בעיר עפולה ואני צריכה ליצור איתו קשר לקביעת התור במרפאה בעפולה... כשיתעיישתי בקשתי ממנה המלצה איך לזרז את התהליך ובלי לנסוע לעפולה... קבלתי המלצה: תכתבי עוד תלונה!
חשבתי כבר לותר... ונפל לי כתר אחורי שמהתחלה הרגשתי שהוא לא עומד במקום... אני באופי שלי מאוד חייכנית והאי אסטתיקה של כתרים הקדמיים פשוט הורסת לי את החיים... מרגישה אי נוחות וכאבים, בנוסף יש לי סיוטים בלילות על אובדן השיניים וכו'. אני אשה צעירה בת 33 וחד הורית... כשעשיתי את הטיפולים אז כיוותי שיקרה משהו טוב...
היום אני דורשת להתייחס לתלונה שלי. אתם צריכים לבדוק "אסטתי או לא" אצל ד"ר מומחה.. אז תעשו זו בזמן ובמקום שמתאים לי.
על עוגמת נפש בזבוז זמן וכסף על שכיחות ולהתייחסות כזאת ובנוסף על טיפולים נוספים שנדרשים לי... היום אני דורשת 35000 ש"ח
מקווה שעניין הכספי תשפיע על התייחסות יותר נדיבה. תודה.
+כספי+ סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה