פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי השבת כספים שנגבו שלא לצורך נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניותר נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.12.05 הגעתי למרפאת השיניים האמורה לצורך בדיקת שיניים שגרתית. במהלך הבדיקה "מצאה" רופאת השיניים "נפילת סתימה". התעקשותי כי מעולם לא עברתי טיפול לצורך סתימה נענתה כזיכרון לקוי שלי, ונאלצתי לשלם סכום של 443 ש"ח בכדי לשריין תור לטיפול. לאחר התייעצות עם אמי שאישרה שלא נעשתה סתימה בשיניי מעולם, דרשתי חוות דעת שנייה בה אכן נתגלה כי אין כל פגם בשיניי. כאשר ניגשתי לקבל חזרה את כספי שנגבה שלא לצורך, נעניתי מפורשות כי לאחר גביית שני התשלומים בהם שילמתי יזוכה חשבוני. מאז עברו מספר חודשים, וכספי עדיין לא הושב. פניות טלפוניות למנהלנית הסניף, הגב' איריס משולם, נותרו ללא מענה. היום, בתאריך 7.5.06, נענה בא כוחי ע"י מזכירה ובשם המנהלנית כי לא ניתן לקבל החזר לחשבון, וכי עלי להתקשר מדי פעם עד אשר ימצא די כסף מזומן בקופת הסניף, אז יהיה עלי לסור לסניף לקבל החזר. כל בקשה לשוחח עם המנהלנית עצמה נדחתה.
אלמלא פנייתי לסניף, כספי היה נשכח. היום אני מוצאת את עצמי במרדף מגוחך להחזרת כספים אשר לפי כל הגיון בריא היו מוחזרים אלי מיידית עם חיוך והתנצלות.
כספי, וגם: בזבוז זמן, עלבון ועוגמת נפש, ואף נימה ש סוג הנזק :
החזרת כסף לחשבון פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה