פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס בלתי נאות מצד פקידת קבלה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב האקליפטוס 11 כתובת:
שכונת התקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד


‏4 במאי, 2006
‏ו'.באייר.תשס"ו

לכבוד
מנהלת מחלקת שרות לקוחות
גברת יוליה
באמצעות פקס: 03-

גברת נכבדה,

הנדון: יחס בלתי נאות מצד פקידת קבלה בשם מרי-לי
סימוכין: בעקבות שיחתנו בתאריך 06.04.06

ברצוני להביא לידיעתך על יחס בלתי נאות מצד פקידת קבלה מרי-לי.
בתאריך 4.4.06 הגעתי למרפאת שיניים בשעה 17:10 , כשהתור נקבע לשעה 17:00. אני איחרתי ב 10 דקות מסיבות כאלו או אחרות שאני לא אפרט.

לאחר שחיכיתי שני תורות עקב האיחור שלי שאלתי את הפקידה מרי-לי מתי אני אכנס, הגברת ענתה לי בגסות רוח " את תחכי עד שכולם יכנסו ואח"כ את נכנסת" אני התנגדתי מפני שהיו המון אנשים וזה גם לא פייר שאני אחכה כ"כ הרבה זמן על איחור של 10 דקות, חיכיתי שעוזרת של רופא תצא ושאלתי אותה עם אני יכולה לנכנס מפני שכבר חיכיתי שני אנשים, ואז הגברת מרי-לי נכנסה לשיחתנו תוך כדי הליכה לשירותים וכבר מתוך השירותים עם דלת חצי פתוחה אומרת לי " אנג'לה זה לא יעזור לך מה שתדברי עם הרופא או כל אחד אחר המילה שלי פה מילה, את תיכנסי אחרונה ואת תראי את זה" והמשיכה עם השפלה לפני שאר הפציינטים להגיד שאני תמיד מאחרת ועוד הוסיפה ברוב חוצפתה שאני לא יעז להתווכח איתה.

אני פציינטית במרפאת ש.ל.ה. מאז פתיחת סניף שכונת התקווה ולדעתי מאוד לא יאה שנציגה חסרת תרבות ומקצועיות תייצג את המרפאה בעלת שם טוב בצורה כזו. לגברת הזו אין כלל תודעות שרות או כבוד לפציינטים של המרפאה היא הביאה את המצב לרמת שיחה מתחת לכל ביקורת והפכה בכוונה את זמן ההמתנה שלי לשעה ורבע בלתי נסבלים, משפילים ומעליבים כשהתחילה לרכל עלי בפני שאר הפציינטים כשהיא עוקצת ומוסיפה דברי שקר על המאחרים כשהיא מתכוונת אלי.

ואת עניין הרכילות מול הפציינטים אני שומעת לא פעם ראשונה האווירה שהפקידה יוצרת שם כמו שוק ואפילו יותר גרוע.
אני שוקלת עכשיו אם להמשיך במרפאתכם את המשך הטיפולים שלי עקב עוגמת נפש שהפקידה גרמה לי על ידי דיבור חסר כבוד והשפלה ליד קהל שחיכו בתור.

אני דורשת ומבקשת שהעניין יטופל בחומרה על מנת לשמור על תדמית רצויה במרפאה, ועל מנת ללמד לקח את שאר העובדים. בתודה מראש.

בכבוד רב,

אנג'לה קזייב
עוגמת נפש סוג הנזק :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה