מכיאל אטיאס מנכ"ל החבר |
שם ותפקיד: |
התלהמות התלונה מעידה על הסיבה בגללה ביקשתי לא לפנות אלי כרוכל מהשוק ולא כפי שהיא מציגה.
אני יודע שמאסתם בתגובות ספקים מתרפסים, אך גם אנו הספקים מאסנו בלקוחות גסים, חשדניים ודורסנים.
תגובתי תהיה קצרה ותכלול 6 עובדות
1.השעון הראשון שקיבלה היה יקר יותר ב40 ש"ח ונשלח כפיצוי על החוסר במלאי
2.לאחר שטיפת צעקות, נשלח לה מייל לבחירה עם עוד 6 שעונים גם כאן ספגנו כפיצוי 40 ש"ח נוספים ומשלוח ע"י שליח ב29 לשעון החדש שבחרה
3.כרגע 2 השעונים בבעלותה ולאורך כל התהליך הוצע ללקוחה זיכוי מלא ב100%
והיא סירבה וצעקה וצעקה
4.הלקוחה לא מצליחה להפעיל את השעון החדש והפננו אותה לשרות בחנות בקניון חיפה
5.לעולם לא דיברתי על סוללה ומעולם לא הועלתה האפשרות של החלפתה
6.דיברתי עם הלקוח והצעתי לשלוח לה שעון 3 על חשבוני
כרגע אני לא מעוניין למכור ללקוחה שעון ואני שולח שליח לאסוף את השעונים חזרה עם פיצוי 2 משקפי שמש בשוייי 100 ש"ח על הוצאות טלפונים, העצבים ועוגמת הנפש
דעו שלחברתי יש אחוז שירות מהגבוהים באינטרנט והיא זכתה 3 שנים ע"י אתר הסחר של ג. יפית כמובילה בשרות בציון משוכלל של 98% חיובי,
לא כולם נוכלים וחבל שגברת ענת שופכת פה רעל כדי לפגוע ולפגום בחברה שחרטה אמינות ושרות על דיגלה כנקמה על חוסר מזל למרות שקיבלה את הטלפון הסלולרי האישי שלי (המנכ"ל) ושירות צמוד של 5 שיחות עדכון ביום בהן קיבלתי שטיפה וצעקות,קיבלה תשובות ישירות, קיבלה הזדמנות לזיכוי, קיבלה התייחסות גם ממני וגם מהאתר שממנו קנתה
לסיכום לא כולם נוכלים ולא כל הלקוחות צודקים ! יש אנשים חשדניים עם הרבה זמן פנוי ופיוז מאוד קצר שחושבים שמגיע להם לדבר בכל צורה, לרשום מכתבי שינאה, לטרטר, לצעוק, להשפיל ולהחמיץ פנים אם לא באו על סיפוקם.
והנה אני מודיע כי אני אפילו איני מעוניין למכור ומציע איסוף, פיצוי וזיכויי 100% מהכסף חזרה.
דעו כי באתרי סחר בינלאומיים כמו EBAY ניתן לדרג לקוחות ולא רק ספקים כדי למנוע מאותם אנשים להעביר זמן בתלונות לא מוצדקות - אגב הציון שלי ללקוחה הוא 3.1
בהצלחה
לאתר SALESHOP אין קשר כלל או כלל לתגובה זו, האתר עמד לצד הלקוחה ועשה את שלו במחינת שרות. התגובה נכתבה ומייצגת את מיכאל אטיאס ואת חברת מימוש בע"מ בלבד. |
תגובה: |
פיצוי משקפי שמש פוסיל בשווי 100 ש"ח |
פתרון: |
|
|