פרטי התלונה

תלונות Saleshop

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולכת שולל וחוסר מענה נושא התלונה:
‏שבת ‏27 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ת.ד 3752 חיפה 31037 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי באמצעות האינטרנט מאתר SaleShop שעון מאחר והשעון לא הגיע לאחר 14 ימי עסקים יצרתי קשר עם השירות הלקוחות ובאמת באותו שבוע נשלח אליי השעון אבל להפתעתי קיבלתי שעון אחר שעון שלא בקשתי
יצרתי שוב קשר עם השירות לקוחות והם אמרו לי שדגם אשר בחרתי לא קיים יותר ולכן נשלח אליי שעון אחר {את התשלומים הם גבו אע"פ שידעו שאין להם את השעון במלאי}
יצרתי שוב קשר עם ש"ל ולאחר המתנות ממושכות בטלפון שלחו לי דגמים אחרים במייל שמתוכם אבחר תמורת תוספת תשלום
בלית בררה בחרתי שעון אחר ושוב השעון לא מגיע שוב יצרתי קשר והם מעבירים אותי מאחד לאחד אומרים שיחזרו ולא חוזרים
לבסוף שלחו לי שעון שגם אותו לא הזמנתי אבל ניראה לי לעיין ובכל זאת השעון שקיבלתי לא עובד שיצרתי שוב קשר בפעם אני לא יודע כמה נאמר לי שאת השעון הם שולחים ללא בטריה ועליי ללכת לשען כדי שישים לי בטריה
זה פשוט שערוריה שאתר זה עשה מעשים כאלה(ועובדה את השעון הקודם שלחו לי עם בטריה ובכל מקום נהוג לקבל שעון עם בטריה)
את ההזמה בצעתי ב-27/9 ועדיין לא קיבלתי את המוצר יש לציין שבעת שיחה עם מנ"כל חברת מימוש לא היה לרוחו טענותיי שהיו כבר בטונים אחרים ופנה אליי בצורה מזלזלת וטען שהוא לא מוכן לדבר עם רוכלת מהשוק בצורה גסה מאד
אבקש לטפל בבעיה זו בהקדם
בתודה ענת יצחק
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי וטיפול בצוות האתר פתרון נדרש :

Saleshop שירות לקוחות

, תגובה:
מכיאל אטיאס מנכ"ל החבר שם ותפקיד:
התלהמות התלונה מעידה על הסיבה בגללה ביקשתי לא לפנות אלי כרוכל מהשוק ולא כפי שהיא מציגה.
אני יודע שמאסתם בתגובות ספקים מתרפסים, אך גם אנו הספקים מאסנו בלקוחות גסים, חשדניים ודורסנים.
תגובתי תהיה קצרה ותכלול 6 עובדות
1.השעון הראשון שקיבלה היה יקר יותר ב40 ש"ח ונשלח כפיצוי על החוסר במלאי
2.לאחר שטיפת צעקות, נשלח לה מייל לבחירה עם עוד 6 שעונים גם כאן ספגנו כפיצוי 40 ש"ח נוספים ומשלוח ע"י שליח ב29 לשעון החדש שבחרה
3.כרגע 2 השעונים בבעלותה ולאורך כל התהליך הוצע ללקוחה זיכוי מלא ב100%
והיא סירבה וצעקה וצעקה
4.הלקוחה לא מצליחה להפעיל את השעון החדש והפננו אותה לשרות בחנות בקניון חיפה
5.לעולם לא דיברתי על סוללה ומעולם לא הועלתה האפשרות של החלפתה
6.דיברתי עם הלקוח והצעתי לשלוח לה שעון 3 על חשבוני
כרגע אני לא מעוניין למכור ללקוחה שעון ואני שולח שליח לאסוף את השעונים חזרה עם פיצוי 2 משקפי שמש בשוייי 100 ש"ח על הוצאות טלפונים, העצבים ועוגמת הנפש
דעו שלחברתי יש אחוז שירות מהגבוהים באינטרנט והיא זכתה 3 שנים ע"י אתר הסחר של ג. יפית כמובילה בשרות בציון משוכלל של 98% חיובי,
לא כולם נוכלים וחבל שגברת ענת שופכת פה רעל כדי לפגוע ולפגום בחברה שחרטה אמינות ושרות על דיגלה כנקמה על חוסר מזל למרות שקיבלה את הטלפון הסלולרי האישי שלי (המנכ"ל) ושירות צמוד של 5 שיחות עדכון ביום בהן קיבלתי שטיפה וצעקות,קיבלה תשובות ישירות, קיבלה הזדמנות לזיכוי, קיבלה התייחסות גם ממני וגם מהאתר שממנו קנתה

לסיכום לא כולם נוכלים ולא כל הלקוחות צודקים ! יש אנשים חשדניים עם הרבה זמן פנוי ופיוז מאוד קצר שחושבים שמגיע להם לדבר בכל צורה, לרשום מכתבי שינאה, לטרטר, לצעוק, להשפיל ולהחמיץ פנים אם לא באו על סיפוקם.
והנה אני מודיע כי אני אפילו איני מעוניין למכור ומציע איסוף, פיצוי וזיכויי 100% מהכסף חזרה.
דעו כי באתרי סחר בינלאומיים כמו EBAY ניתן לדרג לקוחות ולא רק ספקים כדי למנוע מאותם אנשים להעביר זמן בתלונות לא מוצדקות - אגב הציון שלי ללקוחה הוא 3.1
בהצלחה

לאתר SALESHOP אין קשר כלל או כלל לתגובה זו, האתר עמד לצד הלקוחה ועשה את שלו במחינת שרות. התגובה נכתבה ומייצגת את מיכאל אטיאס ואת חברת מימוש בע"מ בלבד.
תגובה:
פיצוי משקפי שמש פוסיל בשווי 100 ש"ח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה