פרטי התלונה

תלונות Saleshop

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד הזמנה באתר החברה-אין תשובה -פרט למשיבון המפנה למייל נושא התלונה:
סלע ירון שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
דרך חיפה 19 , קרית אתא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
הזמנתי טיפולים דרך אתר הנקרא גרופון.
הופניתי עי שובר ל3 טלפונים.
טלפון ראשון0523368918-כאן ענתה בחורה והפנת אותי לטלפון-0526711398-לאהובה-לצערי יש משיבון ולא ניתן להשאיר הודעה,גם אחותי וגם אימיניסו אף הן ואפילו פעם הצליחו לדבר איתה אך אמרה שהיא עסוקה ותחזור אלינו אך אין זכר ממנה .
נסיתי להשיג את גרופון לטל 097662157-עקב עומס פניוןת המתנתי רבע שעה והשיחה נותקה .
שלחתי מיילים 2 ל[email protected]
גם משם אין תשובה.
נא התערבותכם,מה עושים?
אפילו כתבתי שבין מענה הפנה לביטול העסקה מול ויזה,ללא הואיל---רכשתי 4 שוברים בחודש 11.11 באינטרנט--שובר לעסקה-1691014-עש סלע ירון,סלע לימור,סלע עדי,סלע שי.
אודה על עזרתכם
ירון
נתתי מתנה ולא כובדה סוג הנזק :
ביטוןל העסקה או לחלופין קביעת תור לטיפול מולי תודה ירון פתרון נדרש :

Saleshop שירות לקוחות

, תגובה:
שגיא מנהל אתר סיילשופ שם ותפקיד:
הלקוח לא קנה אצלינו שום מוצר
לאחר שיחה עם הלקוח וברור
הלקוח הבין כי הוא עשה טעות בהגשת התלונה
תגובה:
נא להוריד תלונה זו מאתרינו
בברכה
שגיא עמר
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה