פרטי התלונה

תלונות ג'ונסון אנד ג'ונסון

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי קוסמטיקה נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שפיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.06.2005 רכשתי קרם יום וקרם לילה מתוצרת אוקס של חברת RUK. עם קבלת המוצרים הוברר כי הם טובים ואולי אף ישנים. על כן פניתי ליבואנית, חברת גונסון & גונסון בבקשה להחזירם ולקבל את כספי בחזרה. התבקשתי לשלוח את המוצרים לשם בדיקת איכותם בחו"ל. כעבור זמן ממושך משלא קיבלתי תגובה מהחברה יצרתי קשר עם החברה ונאמר לי כי ציפי, מי שטיפלה במוצרים אינה עובדת יותר והתבקשתי לשלוח את המכתבים שקיבלתי ממנה לשם המשך טיפול.
אך גם לאחר שליחת מכתביה של ציפי ושיחות טלפון רבות לאחראית בשם לילך, לא קיבלתי מענה לפנייתי עד שבתאריך 18.12.05 נאמר לי על ידי לילך כי למרות שביקשתי את כספי בחזרה הם שלחו לי מוצרים במקום וכי אני "שקרנית". מיותר לציין כי לא קיבלתי אף מוצר תחליפי מהחברה ובעקבות התרעמותי נאמר לי על ידי לילך כי היא תבדוק שוב ותחזור אלי. מאז לא שמעתי מהחברה.

כספי סוג הנזק :

ג'ונסון אנד ג'ונסון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה