פרטי התלונה

תלונות ג'ונסון אנד ג'ונסון

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לקוי, שירות לקוי עוד יותר!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
באוגוסט2005 פניתי לשירות הלקוחות של חברת נייטרוגינה (חברת בת של ג'ונסון את ג'ונסון) בעקבות שימוש בקרם לעור רגיש שגרם לאלרגיה בעור הפנים ובבית החזה, נאלצתי לפנות לרופא עור לטיפול ונטלתי בפקודתו כדורים נגד אלרגיה. (יש לציין שלפני כן השתמשתי בקרם לעור רגיל של חברה זו שגרם לאדמומיות בעור הפנים שהוחלף ע"י הדיילת של החברה לקרם הנ"ל עם הבטחה לשיפור).

במהלך התקופה שחלפה מאז ועז היום(כחצי שנה!!!!!) זכיתי לטיפול לקוי ומזלזל ביותר מנציגת שירות- הלקוחות (שמה לילך), בקשותי לשוחח עם הממונה עליה זכו למענה לקוני "פני למנכ"ל החברה" או "אני האחראית".

תחילה, תרוציה לחוסר תגובותיה להודעות שהשארתי במענה בקולי של החברה במשך כחודש וחצי לאחר הפניה הראשונית היו שהמערכת הממוחשבת הייתה מקולקלת (כ"כ הרבה זמן?). ואף "לא קיבלתי שום הודעה".
ככה חלפה לה כל התקופה הזאת אני מתקשרת (כבר היה לי את המס' הישיר שלה) והיא מתרצת תירוצים שונים ומשונים ומבטיחה ליצור קשר (אך לא!).
לפני כחודשיים פניתי למזכירת החברה, אמרתי שאני רוצה להתלונן על השירות שמקבלים משירות הלקוחות של החברה. (היא רשמה את פרטי המקרה) ובנוסף ביקשתי לקבל החזר כספי מלא עבור המוצר. ובזה לחתום את העניין.
לילך משירות הלקוחות שבה אלי תוך כמה דקות עם אינספור התנצלויות, תירוצים והבטחה שדיילת החברה תיצור עימי קשר "היום או מחר" בכדי לקבל מוצר חלופי של חברת בת אחרת, וכן שהיא תשלח לי פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה בגין ההמתנה המרובה, אך אף דיילת לא פנתה אלי עד היום.
(יש לציין שזו הייתה הפעם הראשונה שלילך יזמה שיחה, ובנוסף כנראה שהיא טיפלה בתלונה שהגשתי עליה כי אף אחד אחר מהחברה לא יצר עימי קשר).
בשבוע שעבר שוחחתי עם לילך ולדבריה נעשה ניסיון ליצור עימי קשר אך לא עניתי לטלפון\פלאפון ולא השבתי להודעות בתא הקולי במכשיר הבזק שלי, ניסיתי להסביר לה שאין לי תא קולי במכשיר הבזק שבו לדבריה הושארו לי הודעות אך היא התעקשה,שאמרתי שהעניין ניתן לבדיקה בקלות. היא הטיחה באוזני שכבר קיבלתי פיצוי. למרות שאמרה לי במפורש בשיחה הקודמת שזה פיצוי על ההמתנה המרובה.
השיחה הסתיימה עם הבטחה מחודשת לטיפול בעניין מצידה של לילך , היום שבוע וחצי לאחר שיחתי האחרונה עם לילך לא נוצר עימי שום קשר.

בתודה בראש ותקווה שתזכו למענה הולם יותר בפרק זמן קצר יותר משלי, זיוה


ג'ונסון אנד ג'ונסון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה