פרטי התלונה

תלונות מקור ראשון

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הארכת מנוי ללא אישור לקוח ומריחת טיפול מעל חודש וחצי ומתן שירות עלוב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני זמן רב התקשר אלי בחור מבוגר ושיגע אותי לעשות מנוי מוזל של מגזין סגולה מבית מקור ראשון (מגזין היסטוריה) לא רציתי אבל הוא שיגע והבטיח שזה ל 3 חודשים בלבד, התעקשתי על כך שאני מפחד שיחייבו אותי אחרי כי אני מכיר את הטריק הזה . הוא התחייב שאחרי 3 חודשים הוא עצמו מתקשר ומוודא האם אני מעוניין להמשיך. בלי קשר לאחר מכן זכיתי דרך מקור ראשון לעוד 3 חודשי מנוי (פיצוי על סכום גבוה שהם גבו ממני)
לפני זמן מה הם חייבו אותי ברצף 5 פעמים כפול 33 , מיד התקשרתי וביקשתי בירור,כי אני בכלל לא ביקשתי להמשיך 3 חודשים , הם אמרו שישמעו את ההקלטה, עברו שבועיים וחצי אין תגובה . אני מתקשר ושוב , "אנחנו נשמע ההקלטה , לא חרגנו מזמן התגובה. עד היום עבר מעל חודש וחצי והם חייבו אותי גם בחודש מרץ למרות שהבהרתי להם שאני לא רוצה ולא התחייבתי.
עגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי על כל 6 פעמים כפול 33 וביטול המנוי + פיצוי על עגמת נפש פתרון נדרש :

מקור ראשון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה