פרטי התלונה

תלונות מלון חוף גיא

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונת בית המלון על השארת חדר מלוכלך לאחר אירוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דרך המרחצאות טבריה כתובת:
תיאור הבעיה:
בין התאריכים 8-10/5/08 התארחנו בבית המלון חוף גיא בטבריה עם שני ילדי בני שנה וחצי וחמש. לקראת עזיבת החדר פיזרו הילדים על המיטה והשטיח שקית שהכילה קליפות גרעינים וביגלה. לא טרחתי לאסוף את הלכלוכים בידיים מאחר ושיערתי שלאחר האירוח יוכלו לנקות זאת תוך פחות משתי דקות באמצעות שואב אבק, אולם יומיים לאחר מכן קיבלתי שיחה למקום עבודתי כשבקו נמצאת מנהלת בית המלון, הגב' רותי, ומבקשת את מח' משאבי אנוש של הבנק בו אני עובדת על מנת להלין בפני הנהלת הבנק על החדר המלוכלך שהשארתי אחרי.... כששוחחתי בפני מנהלת בית המלון היא מסרה לי כי זוהי חוצפה מצידי להשאיר חדר כל כך מלוכלך וכי עובדי המלון אינם עבדים שלי!!!. מסרתי לה כי אני מבינה שזה לא היה בסדר מה שהילדים עשו, אולם לא הרגשתי צורך לאסוף גרעין גרעין כאשר יש באפשרות בית המלון להגיע עם שואב ולאסוף זאת במהירות. כמו כן שילמתי יותר מ-3 א' ש"ח עבור אירוח זה ואחד מהשירותים שבית המלון מציע לאורחיו הוא נקיון החדר לפני,במהלך ולאחר האירוח. ברצוני לציין כי החדר הוחזר בשלמותו, לא נעלם דבר ולא נגרם כל נזק לחדר (אפילו לא כתם על השטיח או המיטה מהלכלוכים). שיחה זו היתה הזויה לחלוטין ועד לרגע כתיבת מכתב זה אני מזועזעת ומרגישה שנגרמה לי עוגמת נפש רבה מאוד. הייתי מאוד רוצה לשכוח מהשיחה שזכיתי לקבל ממנה אולם את הנעשה אין להשיב. כמו כן פניתי אל הבעלים של המלון, אולם לא נעניתי בכל מענה מצידו למרות שעברו יותר משבועיים מאז נשלח אליו המכתב, אולי דרככם אני אזכה לתגובה כלשהי..
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר תשלום האירוח פתרון נדרש :

מלון חוף גיא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה