פרטי התלונה

תלונות בוניטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר וחוסר שירות. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.7.06 הזמנתי גופיה בסניף פתח-תקווה. (שילמתי עבורה ומאחר שלא היתה המידה שלי בחנות הגופיה הוזמנה מסניף אחר). כעבור שבוע, משלא קיבלתי כל פניה לבוא לקבל את הגופיה, יצרתי קשר עם הסניף. נאמר לי כי טרם הגיע המשלוח הנדרש וכי יצרו עמי קשר. מיותר לציין כי לא זכיתי ליצירת קשר אלא אם אני יזמתי אותו. בינתיים עבר מועד הארוע עבורו נרכשה הגופיה, ואז מסתבר כי הגופיה בכלל לא הועברה לסניף פ"ת. מנהלת הסניף יצרה עמי קשר ולבקשתי מסרה לי את מספר הטלפון של יפעת - מנהלת שרות הלקוחות. יפעת היתה אדישה מאוד(!) למקרה וענתה בתשובות קצרות אם בכלל...
ציפיתי מחברה בסדר גודל זה להתנצל על המקרה ולבדוקו לעומק ולא לנסות להשתיק את הלקוחה ללא התייחסות הולמת למקרה וללא כל התנצלות. שלא נדבר על הציפיה ליצירת קשר עם הלקוחה ולא שאני אהייה זו שרודפת אחר פתרון הבעיה.
יפעת הסכימה לזכות אותי, זאת בתנאי שאגיע לסניף עם כרטיס האשראי.
כלומר התפקיד שלי במרדף אחר "בוניטה" לא מסתיים...
אני מאוכזבת מטיפול לקוי ומביש של החברה, ולא רואה עצמי חוזרת לרכוש ולו פריט אחד נוסף מרשת זו.
עוגמת נפש וזילזול סוג הנזק :
קבלת הגופיה / החזר כספי פתרון נדרש :

בוניטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה