פרטי התלונה

תלונות בוניטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חולצת תחרה פגומה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי כתובת:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה קניתי בחנות בוניטה חולצה מבד תחרה.
לאחר שימוש ראשון גיליתי לתדהמתי שכל הגומי המרכיב את בד התחרה נפרם מתוך החולצה . יום למחרת ניגשתי לחנות וזו עברה בדיקת מעבדה . לאחר הבדיקה נאמר לי שאכן המוצר היה פגום וקיבלתי בתמורה חולצה חדשה .
היום לאחר כחצי שנה גיליתי שוב לתדהמתי שהחולצה נפרמה בדיוק באותו אופן . ניגשתי שוב לחנות והדגשתי בפניהם שהחולצה עברה 6 שימושים לכל היותר (שכן זו חולצה לארועים מיוחדים) . החולצה נשלחה לבדיקת מעבדה ותשובת שרות הלקוחות היתה ש"אין ביכולתם לעמוד על טיב הבעיה שכן עבר זמן רב"וקיבלתי זיכוי של 25 ש"ח +התחייבות שבמידה וארצה להחליף את החולצה אקבל זיכוי כספי בשווי 50 שח בערך .(שווי החולצה כיום).
מאחר ואני רכשתי את החולצה במחיר מלא וגבוה מאוד - פניתי לשרות לקוחות בטלפון שם ענתה לי מורן שהזדהתה כמנהלת שרות הלקוחות וסירבה להזדהות בשם משפחתה .לאחר שיחה ארוכה היא התעקשה שאין מה לעשות בנידון .כאשר ביקשתי לדבר עם המנהל שלה היא אמרה שאין דבר כזה . לאחר התעקשות נוספת שלי היא הביאה לי מספר פקס ואמרה שאני יכולה לשלוח פקס למנהל של בוניטה (והוסיפה שחבל על הטירחה שכן תשובתו תהייה זהה לתשובתה).
כשהתקשרתי להנהלה ענתה בחורה בשם דנה שסירבה להזדהות בשם משפחתה וטענה שהמנהל מר כהן צחי לא נמצא ושהיא בכלל מנהלת השיווק .
שוב חזרתי בטלפון לשרות הלקוחות שם ענה לי חיים ואמר שמורן לא יכולה לדבר איתי ושהוא" בכלל בטעות ענה לטלפון " .

לאחר שעתיים דיברתי שוב עם מורן ושיחה זו כבר עברה לפסים לא כל כך נעימים ובהם היא טענה שהפנייה שלי מגוחכת ושאין היא בכלל יודעת באיזה מחיר קניתי את החולצה ושאין זה מעבודתם לחפש בפתקים כמה שילמתי.

ברצוני להבין האם אין זה תפקידו של "שרות הלקוחות " לטפל בלקוחות ? איך ייתכן שמנהלת השרות אומרת לי בתור לקוחה שהפניה שלי מגוחכת ?! פליטת פה זו מעליבה ולא מתאימה לגברת שתפקידה הוא לטפל בפניות כאלה.

אני מבינה שעבר זמן רב מרגע הקניה ,אך מכיוון שהפגם הוא אותו פגם שנובע מאיכות הבד עצמו ,האין החברה צריכה לקחת על כך אחריות בעיקר מכיוון שקרה מקרה זהה כבר בעבר ?
והכי מוזר... איך ייתכן שחברה שמכבדת את עצמה לא מזדהה בשמות משפחה לפי בקשת הלקוח ?
כספי,עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות, החזר כספי מלא על הקנייה ופיצוי על עוגמת הנפש והעלבון. פתרון נדרש :

בוניטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה