פרטי התלונה

תלונות בוניטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר בסוף עונה ומענה מזלזל מצד שירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ה 12.4.08 רכשתי פריט במבצע סוף עונה בבוניטה בקניון שבעת הכובים בהרצליה. ביום ראשון כשניגשתי להחליפו בסניף בעזריאלי נאמר לי שיש אפשרות להחליפו רק מפריטי סוף עונה . מיותר לציין שכמעט ולא נותרו כאלה על המדף. ובשום אופן לא לקבל זיכוי או להחליפו בפריט מהעונה החדשה. דבר שלא נאמר לי ברכישה עצמה. כשהתקשרתי לשרות הלקוחות, בחורה בשם מורן ענתה לי שאלה החוקים - כמו כל חוק במדינה ושממש אין מה לעשות ובשום אופן לא ניתן להחליף בפריט אשר לא מסוף עונה. באותו היום שלחתי לשרות לקוחות מכתב תלונה ועד היום טרם נענתי. תשובתה של מורן היתה שלא ציינתי כתובת למשלוח דואר חזרה, למרות שנעשתי לקוחת וי.איי.פי ומצויינים ברשת כל פרטיי כולל ת.ז , כתובת וטלפון .
עוגמת נפש סוג הנזק :

בוניטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה