|
|
|
|
|
|
מכנסים פגומים |
נושא התלונה: |
יום שני 02 יוני 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח גרוזנברג 18 ת"א 65811 |
כתובת: |
קניון ארנה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/05/08רכשתי בגדים בחנות בוניטה בסניף ארנה בין הפריטים מכנסים סטרצ בצבע שחור מעוטרים בתפרים מודגשים בצבע לבן.בפעם הראשונה שלבשתי אותם ניקרע התפר שהוא גם חלק מהדוגמא באזור הישבן וגרם לי לבושה ואי נוחות.יש לציין שאני רזה וזה לא נגרם בגלל מידה לא נכונה.למחרת בתאריך 02/06/08נסעתי במיוחד לחנות להחליף את המכנסים להפתעתי מנהלת העסק העונה לשם אלכסנדרה לא היית מוכנה לתת לי מכנס אחר שהיה בנמצא היא אכן התרשמה כמוני שהתפירה הייתה לא טובה לקחה את המכנס הפגום והגישה לי פתק שהוא"טופס שליחת מוצר לבדיקה"ואמרה לי שיהיו איתי בקשר ושמדניות החברה היא לבדוק את המוצר ורק לאחר מכןלפי החלטה לטפל בלקוח.כעסתי מאד על העובדה שהשקעתי כסף וזמן אני חוזרת הביתה עם פתק?? וביקשתי את כספי בחזרה שעד כמה שידוע לי ע"פ חוק מגיע לי אם אין שלט בחנות שאין החזרת כספ.ואכן בדקתי ולא היה שום שלט.כמובן שנענתי שוב לשלילה. בכעס רב לקחתי את המכנסים הפגומים ועזבתי את המקום.מה אפשר לעשות??האם העסק עבר על חוק הגנת הצרכן??האם כך צריך לנהוג בצרכן??
|
עלבון. עוגמת נפש.בזבוז זמן. |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי .שינוי מדניות ויחס ללקוח.התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בוניטה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|