פרטי התלונה

תלונות בוניטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מוצר עם דפקט ושרות לא נאות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏אוגוסט ‏2004 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון תאריך 22/8 קניתי חולצה על סך 95 ש"ח בחנות בוניטה בקניון "ארנה" בהרצליה פיתוח.
יום למחרת ביקשתי להחזיר את החולצה מאחר והייתה קטנה עליי ולהחליפה בפריט אחר.
את ההסכמה מהחנות למהלך זה קיבלתי בקושי רב בטענה שזה סוף עונה ואין החלפות ובסופו של דבר החלפתי במכנסי ג'ינס על סך 80 ש"ח והוספתי עוד 40 ש"ח לחולצה לבנה עם הדפס בגוונים שונים שנראתה לי בהתחלה כאילו שיש לה כתמים צהובים אך המוכרת העונה לשם קארין טענה שזה חלק מהדוגמא ואיו אלו כתמים. בתמימותי האמנתי לה, השתכנעתי, וקניתי את החולצה, ושילמתי תמורתה טיבין וטקילין.

יום רביעי 25/8 של אותו שבוע עדיין לא הייתי שלמה עם המוצר שקניתי ב- 100% עברתי דרך הקניון בחדרה אשר קרוב לביתי על מנת לקבל את דעתם ועזרתם בפענוח הכתמים המוזרים, וזאת על מנת לוודא שאכן המוצר אשר קניתי אינו פגום.
לאכזבתי נאמר לי ממנהל החנות לאחר בדיקה מעמיקה של הפריט כי המוצר אכן בעייתי והכתמים המוזרים המופיעים די בבירור גם בגב החולצה אינם חלק מההדפס ולא אמורים להיות שם ובמילים ברורות נאמר לי כי "המוצר פגום".

באותו מעמד מר שלומי מנהל החנות סניף חדרה הועיל בטובו לבדוק את הנושא אל מול הגב' קארין מנהלת המשמרת של חנות הסניף בהרצליה אשר ממנה נקנתה החולצה וביקש כי אשאיר את החולצה אצלו והוא יבדוק את זה בהקדם. הנ"ל גם הגדיל לעשות ואמר כי יבדוק את העניין גם אל מול שירות הלקוחות של הרשת,, הוגן,, שמחתי מאוד.

שמחתי שמישהו ראה ומבין את הבעיה ומוכן ללכת לקראתי ולעזור לי בפתרון הנושא על מנת שיתאפשר לי לקבל את כספי חזרה, לקבל זיכוי, או להחליף את המוצר הפגום למוצר נקי מפגם.

ביום שבת 28/8 עברתי שוב דרך החנות הסניף בחדרה על מנת לבדוק את נושא החולצה ואם הגיע התשובה המיוחלת להחזרת הפריט כשבמקום הייתה נוכחת מוכרת בשם קרולין אשר ממש לא הראתה שום נכונות לבדוק את הנושא, ורק לאחר שעמדתי על דעתי כי הובטח לי כי יעשה בירור בנושא ולגמור את מסכת הייסורים, קישרה אותי הגב' קרולין טלפונית עם אחת ממנהלות המשמרת אשר לא הייתה נוכחת בחנות, וגם זו החליטה לדבר אליי בצורה גסת רוח, חוצפנית, וממש ולא אדיבה כיאה לנותנת שרות תוך טיעון כי עדיין לא הספיקו לבדוק את הנושא והוא באיזשהו שלב יטופל, יצאתי עם תחושה כי גם נציגת הסניף בחדרה לא ששה לעזור בענייני ובכך הביאה אותי למצה שחשתי כי נמכר לי מוצר במרמה. לא נשאר לי אלה לקחת את החולצה הפגומה שהשארתי בסניף חדרה עבור הבירור המפוקפק וחזרתי הביתה בתחושת אכזבה עמוקה מהיחס וכי אני תקועה עם פריט שאין בו שום שימוש ואינו יאה אפילו לניגוב חלונות.

ביום ראשון 29/8 הרמתי שוב טלפון לגב' קארין מנהל המשמרת בסניף הרצליה שבמקור מכרה לי את המוצר ודרשתי להחליף את הפריט. קארין שממש לא ניסתה ולו במועט לבוא לקראתי, עוד הגדילה לעשות והמשיכה לשכנע אותי כי הפריט מושלם והבעיה היא אני ולא המוצר, ושלחה אותי לדבר עם שירות הלקוחות של החברה. שיחה זו עם הגב' קארין לא קידמה דבר, רק תסכלה אותי יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בוניטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה