פרטי התלונה

תלונות בוניטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכנסיים פגומים נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה טובה של בוניטה למעשה את רוב בגדיי אני רוכשת רק שם. באפריל השנה רכשתי מספר דברים וביניהם מכנסיים מדגם50433 צבע שחור. לאחר כביסה אחת ביד במים פושרים נהיו בפנים המכנס כתמים חומים. לאחר כביסה שנייה נהיו כתמים חומים מקדימה. הגעתי לחנות בקניון אבנת בפתח תקוה מנהלות החנות חגית ורוית מכירות אותי ואת אחותי היטב (קונות שם המון) אמרה שתשלח לבדיקה. קיבלתי תשובה מהחנות שלא מוצאים לנכון להחליף את המכנס באחר משום שכיבסתי עם מלבין. התקשרתי לחברה עצמה מחלקת שירות לקוחות וענתה לי בחורה בשם מורן שכיבסתי במלבין כביסה - אמרתי לה שאיני משתמשת במלבין והיא אמרה לי שכן - ממש לא. את רוב בגדיי אני מכבסת בכביסה ביד
ואיני זוכרת שנגרם לי נזק כזה, ברצוני לציין שהבחורה שענתה חי, מורן, התעקשה שכיבסתי כך את הבגד והיתה בטוחה כל כך בעצמה שאני לא יכולתי להגיב ושאמרתי לה מה פתאום היא אמרה לי מה את מתלהמת? פשוט אין לי מילים.. אם זאת שעונה לפניות הלקוחות של החברה אז אין לי מה לומר.
כששאלתי אותה אם אוכל לכתוב מכתב ענתה לי כן... ונתנה לי את הכתובת.
הרושם שנוצר לי מחברה זו שלילי ביותר ונפגעתי מאוד מהיחס המשפיל שקיבלתי ע"י התשובה שאני הרסתי את המכנס.וגרוע מזה היחס האנושי המעליב...
אני מאוד מתשובה של מישהו בבוניטה שבאמת איכפת לו מהלקוחות ועוד יותר אמור להיות איכפת לי מרצון הלקוחות ומהכנסותיו...
מצפה לתשובה מהירה!!!!

בוניטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה