פרטי התלונה

תלונות בוניטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי 24.2 ביצעתי קנייה בסכום כולל של 660 ₪ ברשת בוניטה בקניון רננים ברעננה . במקרה באותו יום ( לא הגעתי בגלל המבצע) היה יום ללא מע"מ לכבוד יום המשפחה . שאלתי את המוכרת אם אוכל להחליף (כיוון שרציתי לבדוק התאמתם של הבגדים עם זוג מגפיים שהיו בבית) נמסר לי שאין בעיה להחלפת המוצרים. היום 26.2 ניגשתי לחנות שנמצאת בקניון רננים ברעננה ע"מ לקבל זיכוי כיוון שלא מצאתי בגד אחר שיתאים למבוקשי , נמסר לי שלא אוכל לקבל זיכוי עפ"י מדיניות החברה אלה להחליף את המוצר מתוך המבחר בחנות וזאת גם רק תוך שבעה ימים מיום הקנייה יש לציין שהגעתי עם חשבונית הקנייה והבגדים שקניתי הם מהקולקציה החדשה ולא בסוף עונה ובמקרה באותו יום ניתנה עליהם הנחה של 15% באותו יום כמבצע ליום המשפחה. בבירור שערכתי מול שירות הלקוחות נמסר לי שאכן זו מדיניות החברה .אני מאוד נסערת מעניין זה , ומרגישה מושפלת...
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי ולא החלפת מוצר מתוך מלאי החנות פתרון נדרש :

בוניטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה