פרטי התלונה

תלונות בוניטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחלפת פריט לבוש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
קניון מול הים אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת החודש רכשתי חולצה במחיר של 168 ש"ח , כאשר הגעתי הביתה ומדדתי את החולצה ראיתי שהיא לא מתאימה לי והחלטתי להחליף את הפריט.
מאחר ואני מתגוררת בערבה לקח לי קצת זמן להגיע לחנות הרשת לבצע החלפה, בחופשה באשקלון הגעתי שבוע לאחר הרכישה לחנות של הרשת בקניון גירון באשקלון, המוכרת סירבה לחליף לי את הפריט מהקולקציה החדשה בטענה שהפריט הוא מהקולקציה הישנה.
כאשר חזרתי מהחופשה ניסיתי להחליף שוב את החולצה בסניף באילת (ללא חשבונית) אך גם שם נתקלתי באותו הסירוב מאותה הסיבה הרשומה למעלה.
יש לציין כי אני אישה הרה והתעקשותי לרכוש בגד מהקולקציה החדשה הינה מהסיבה שלא מצאתי בגד שיתאים למידותיי בקולקציה הישנה וכן הייתי מוכנה לספוג ולשלם את ההפרשים אך לא ניתנה לי הזדמנות שכזו.

עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה של הפריט לפי בחירה שלי וללא הגבלה וחוקים נוקשים. פתרון נדרש :

בוניטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה