פרטי התלונה

תלונות בוניטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ושרות גרוע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גרוזנברג 18 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2005 רכשתי סריג ברשת חנויות בוניטה.
כשהתחלתי ללבוש אותו הבחנתי כי ישנו מקום בצווארון הסריג החיצוני שבו הסריגה פרומה ואינה אחידה. כמו כן באיזור החיבור של הצווארון והסריג נפרמו חוטים. הגעתי לסניף בו רכשתי את הסריג והוא אכן נשלח לבדיקת מעבדה. הסריג הוחזר כשהוא מתוקן באופן לא מקצועי ולכן סרבתי לקבל אותו חזרה. התקשרתי למחלקת שרות לקוחות ולאחר ברור נוסף קיבלתי תשובה כי אין החברה רואה לנכון לזכות אותי מאחר ומדובר בנזק שנגרם לדעתם ממשיכת חוט כנראה.
אני לקוחה ותיקה וחברת מועדון ומאוכזבת מאד שהוחזר לי המוצר לאחר תיקון בלתי מקצועי. (אם תוקן המוצר הרי שהוא היה באמת פגום). יש לציין כי במוקד שרות הלקוחות נתקלתי ביחס אנטיפתי ובחוסר סבלנות. יש לציין כי חברת בוניטה "הפסידה" לקוחה פוטנציאלית ולא אשוב עוד לרכוש בחנויות הרשת.
כספי סוג הנזק :
לזכות אותי בסכום המוצר או לחילופין להחליפו בחדש. פתרון נדרש :

בוניטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה