פרטי התלונה

תלונות בוניטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכנסיים פגומות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גרוזנברג 18 תל אביב כתובת:
הוד השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש דצמבר 2010 רכשתי ליום הולדתי מס' פריטים בחנות בוניטה בקניון שרונים הוד השרון, בין היתר רכשתי מכנס שעלותי כ- 290 ש"ח, לאחר שלבשתי את המכנס פעמיים-שלוש (עלי לציין כי המכנס לא עבר כביסה), הבחנתי על המכנס שכל רגל ימין ש המכנס עם כדוריות. נגשתי לחנות בה רכשתי את המכנס, ולאחר שהסברתי למוכרת את הבעיה של המכנס הסכימה לשלוח את המכנס לבדיקה, לאחר שלא קיבלתי תשובה במשך כשלושה שבועות ושלחתי מיילים לבדוק מה עם המכנס, ואין ספור טלפונים הצלחתי לבסוף לדבר עם "מנהלת שירות לקוחות" שלאחר בדיקה טענה כי "את שפשפת את המכנס עם תיק או תכשיט כלשהו ולכן לאחר שתיקנו אותו שלחנו לך אותו חזרה לחנות לגשי לקחת את המכנס" לאחר חילופי דברים ולאחר שראיתי שאין עם מי לדבר שלחתי מכנס למנהלת בוניטה, שבועיים אח"כ התקשרה אלי
"ע' מנכ"ל" כך הזדהתה לפני וטענה את אותו הדבר שלא ניתן לעשות דבר "שפשפת את המכנס עם תיק או תכשיט כלשהו" לא מקובלת עלי תשובה כשזאת, בוניטה ידועים בשירות הלקוחות הלקוי שלהם, מה זאת התשובה שפשפת את המכנס עם תיק מה אני ילדה בת 12 ?
הייתי רוצה את חוות דעתכם.
תודה תמי
החלפת מכנס פתרון נדרש :

בוניטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה