פרטי התלונה

תלונות בוניטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי עבור חגורה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון לב - חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד

שלום !

אני החמ"ט לקוחה קבועה בחנות הבגדים של "בוניטה", בכל עונה אני קונה מס' פריטים של בגדים ובד"כ מרוצה, אך הפעם התאכזבתי, להלן פירוט המקרה.
בתאריך : 6-2-11 קניתי פריטים בשווי 770 ש"ח, אחד מהפריטים שניקנו היתה שמלה, ולאותה שמלה הוספתי בנפרד חגורה בשווי 120 ש"ח , ביום למחרת
7-2-11 החלטתי להחזיר את השמלה שכן היא היתה קצרה מדי ולא התאימה לי, היגעתי לבוניטה, סניף קניון לב חדרה ושם הקופאית אמרה לי שאין בעיה להחליף את השמלה, אבל... את החגורה אין אפשרות, זעמתי מאוד מאחר ואת החגורה התאמתי במיוחד לשמלה וכרגע אין לי מה לעשות איתה ושוב אני חוזרת ואומרת שהחגורה התאימה במיוחד לאותה שמלה.
לאחר בקשות ושיחה עם קופאית החנות לא נענתי לבקשתי לתת לי זיכוי או במקביל החזר כספי, כידוע לי ע"פ חוק המועצה להגנת הצרכן מגיע לי החזר כספי עבור החגורה שקניתי ממיטב כספי.

עלי לציין כי המוכרות בחנות מכירות אותי הטיב, וידוע להם שאני לקוחה של שנים קבועה .

אי לכך אבקש לזכות אותי בסכום מלא בלי שום דיחוי, אבקש ליצור איתי קשר ולא לגרום לי לעוגמת נפש נוספת ומיותרת.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מאחר וכבר ביום למחרת היגעתי על מנת להחזיר את הפריט . פתרון נדרש :

בוניטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה