פרטי התלונה

תלונות בוניטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי בגד מסניף בראשון לציון עלותו כ -800 ש"ח המוצר הינו מוצר חדש מקולקציה חדשה , היה מבצע למס' ימים כל הרוכש 800 ישלם 600 ש"ח .
לאחר כמס' ימים הגעתי לסניף בפתח תקוה ביקשתי להחזיר את המוצר מאחר והוא לא מתאים לי , נרכש בצתנה .
להפתעתי נאמר לי שלא ניתן להחזיר ולקבל זיכוי - לא ביקשתי החזר כספי אלה זיכוי
נאמר לי שרק החלפה . התעקשתי לקבל זיכוי לא הסכימו .
מה שהכי גרוע זה לאחר שפניתי לשירות לקוחות ענתה לי בחורה אנטיפתית בשם איריס שלא ששה לעזור .ביקשה את הטלפון ואמרה שתחזור אליי .
מיוצר לציין כי לא חזרה אליי אני התקשרתי שוב ושוב אל שירות הלקוחות .
היום בשעה 16:45 התקשרתי שוב , איריס הנחמדה משירות הלקוחות ענתה ואמרה לי , תתקשרי מחר היום זה סגור. אמרתי סליחה אני מבקשת שתעני לי מה נסגר לגביי .אמרה תקבלי תשובה רק מחר אני לא יכולה לתת לך תשובה .
הקלות שבה החליטה איריס להתייחס אליי כאל מטומטמת מקוממת אותי .לא רק שאי מתן זיכוי הינו פשע , אלה שגם בשירות הלקוחות ההתייחסות גרועה .
לא ממליצה לאף אחד אבל לאף אחד לרכוש ברשת בוניטה , אין אבא, אמא אין התייחסות מכבדת , ואין שירות ללקוח .
פשוט גועל נפש .
וגם עלבון סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

בוניטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה