שירות גרוע ביותר |
נושא התלונה: |
יום שני 15 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון לציון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי בגד מסניף בראשון לציון עלותו כ -800 ש"ח המוצר הינו מוצר חדש מקולקציה חדשה , היה מבצע למס' ימים כל הרוכש 800 ישלם 600 ש"ח .
לאחר כמס' ימים הגעתי לסניף בפתח תקוה ביקשתי להחזיר את המוצר מאחר והוא לא מתאים לי , נרכש בצתנה .
להפתעתי נאמר לי שלא ניתן להחזיר ולקבל זיכוי - לא ביקשתי החזר כספי אלה זיכוי
נאמר לי שרק החלפה . התעקשתי לקבל זיכוי לא הסכימו .
מה שהכי גרוע זה לאחר שפניתי לשירות לקוחות ענתה לי בחורה אנטיפתית בשם איריס שלא ששה לעזור .ביקשה את הטלפון ואמרה שתחזור אליי .
מיוצר לציין כי לא חזרה אליי אני התקשרתי שוב ושוב אל שירות הלקוחות .
היום בשעה 16:45 התקשרתי שוב , איריס הנחמדה משירות הלקוחות ענתה ואמרה לי , תתקשרי מחר היום זה סגור. אמרתי סליחה אני מבקשת שתעני לי מה נסגר לגביי .אמרה תקבלי תשובה רק מחר אני לא יכולה לתת לך תשובה .
הקלות שבה החליטה איריס להתייחס אליי כאל מטומטמת מקוממת אותי .לא רק שאי מתן זיכוי הינו פשע , אלה שגם בשירות הלקוחות ההתייחסות גרועה .
לא ממליצה לאף אחד אבל לאף אחד לרכוש ברשת בוניטה , אין אבא, אמא אין התייחסות מכבדת , ואין שירות ללקוח .
פשוט גועל נפש .
|
וגם עלבון |
סוג הנזק : |
זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|