פרטי התלונה

תלונות בוניטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן אפשרות החלפה הוגנת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום א' 29.1.12 רכשתי 2 פריטים בחנות בוניטה בגנדן נתניה (טל' 09-8652638)
בהנחה של 50%. (שילמתי 275 ₪ במקום 550 ₪)
לאחר ארבעה ימים, נכנסתי שוב לחנות עם חברה וראיתי כי מחיר הפריטים ירד ל70%...
שאלתי את המוכרת, באם אוכל להחזיר ולהחליף כדי להנות מההנחה הנוספת (110 ₪).
היא אמרה שלא והיא מצטערת, ולמרות שעברו רק 4 ימים, וטרם לבשתי את הבגדים ויש לי כמובן קבלה... היא הציעה לי לפמות לשרות לקוחות ולהסביר להם את מה שקרה ובטח הם יסכימו לאפשר לי החלפה..
התקשרתי, ומשרות הלקוחות נמסר ש"אין מה לעשות" ואפשר להחליף רק פריט תמורת פריט ע"פ המחיר המלא.. מובן שהתאכזבתי. פניתי שוב לחנות והבעתי את אכזבתי מהשרות. מנהלת החנות הבטיחה לי שביום א' ( 5.2.12) היא תיצור קשר עם מנהל האזור ואם תשובתו תהיה חיובית היא תעדכן אותי...לא שמעתי ממנה ואני מניחה שזו התשובה השלילית "הדיפלומטית" של מנהלת החנות להגיד לי שאין מה לעשות.
רציתי לדעת האם זה חוקי לא לאפשר החלפה לאחר ארבעה ימים???
אודה על תשובכם
כספי סוג הנזק :

בוניטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה