פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות ממתן שירות, ואי החזרת מוצר ללקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
היה ברשותי שעון יד קסיו עמיד במים, שהתקלקל בכך שהמים חודרים לתוכו, והדבר מונע שימוש בו בכל מצב.
בסוף חודש אוגוסט 2013, בתוך תקופת האחריות, מסרתי לתיקון את השעון, שהגיע למעבדת קסיו ירושלים, בניהולו של מר משיח סמוחי, בתחילת ספטמבר. לאחר כ-3 שבועות, חזר אלי השעון (דרך חנות "קניון רפאלי" באלעד) כשהתקלה עדיין ממשיכה (מים ממשיכים לחדור אליו בשימוש רגיל).
דיברתי בסוף ספטמבר עם משיח *****, ואמר לי שאשלח אליו בדואר את השעון, ויחליף אותו. הוא קיבל את השעון בדואר רשום ב-6 באוקטובר 2013, ומאז השעון "בן ערובה" בידיו, והוא טען כבר פעמיים לאורך השבועות האחרונים ש "הנה הוא כבר שולח לי את השעון המתוקן \המוחלף (הוא מתכחש להבטחתו לשלוח שעון חדש מדגם זה ) ואין לי ספק שהוא משטה בי.
יצויין שבכל השיחות שלנו (כ-5-6 שיחות טלפון) היחס שלו מזלזל ופוגע, כולל כינויי גנאי כגון "נודניק", ואיומים על טריקת הטלפון, ומשפטים כגון "לא טוב לך? תתבע אותי".
הטל' של משיח ***** , קסיו ירושלים (בדר"כ עד שעה 16) הוא: 02-62***90 (פקס 02-62***97 )
אודה על טיפולכם המהיר, מאחר וכבר 3 חודשים אני מחכה לשירות בסיסי במכשיר חיוני לחיי היום-יום.
עלי לקבל מוצר תקין,אני מתרשם שאינו יודע לתקן את התקלה, ואני מצפה שיקיים את הבטחתו לשלוח לי שעון אחר חדש מדגם זה, ואני כתושב פ"ת שקנה את השעון בחנות "קניון רפאלי" במרכז- אינני צריך ליסוע לירושלים ולבזבז שעות כדי לבוא אל מר סמוחי לבנין כלל בירושלים, גם אם היה מציע "פתרון" כזה, ואני מצפה לכך שישלח לי שעון אחר חדש מדגם זה, ובאם אין לו- שייתן לי אפשרות לבחור חינם שעון דומה בחנות "קניון רפאלי" באלעד.
יתר על כן,מר סמוחי מחזיק את רכושי בניגוד לרצוני, ומונע ממני לתת אותו לתיקון במקום אחר, אם הייתי מוותר על השירות במסגרת האחריות המגיעה לי. אך אני דורש את המגיע לי כאמור בפיסקה הקודמת.

כמובן שעליו להבין שהדבר יכול לפגוע בשמו הטוב כנותן שירות, מאחר ובהמשך אולי איאלץ לכתוב עליו חוות דעת שלילית עובדתית( ללא הגזמות ) באתרי צרכנות וכד'.
בתודה מראש,
רפאל ******, טל' (החל מ-12-1 בצהריים): 03-****-973, דוא"ל:ra*****[email protected]
(הערה: שם החברה אינו מופיע ברשימות ,אינני מוצא דרך לסלק את השם 22DESIGN,או קרן מקפת, ולא ניתן למלא שם חברה אחרת רלוונטית)



שישלח לי שעון אחר חדש מדגם זה, ולחילופין : כאמור בתיאור הבעיה פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה