פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה בסניף ראשון לציון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חצי חינם כתובת:
חצי חינם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מגיע להתלונן פה אחרי שניסיתי לקבל את תגובת חצי חינם למעלה משבועיים ללא הצלחה.
ביקרתי במחלקת הדגים בסניף הגדול בראשון לציון בחרתי 2 דגים מסוג דניס. כאשר הדגים הגיעו לחלק האחורי לניקוי, הדגים בסלסלה שולבו עם עוד 2 דגים אשר עמדו בצד ללא קירור (לא יודע כמה זמן שהו שם) קטנים יותר וכבר נקיים. לאחר ששמתי לב הבהרתי שאני לא רוצה דגים אחרים ושיחזיר את הדגים שבחרתי, המוכר מלמל משהו לבחור שהיה אחראי על הניקוי בשפה שלא הבנתי. ועדיין ניסה למכור לי את הדגים התחליפיים אשר היו קטנים יותר, לאחר שהתעקשתי שישקול לי אותם שוב מולי כדי להוכיח לו בוודאות שאלה לא הדגים המוכר שקל את הדגים וללא הפתעה הם היו קלים משמעותית, עזבי את המקום, המוכר ניסה להציע לי אותם בהנחה עקב הבושה שהוא עשה למקום, אך זה כבר לא עניין אותי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה