פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האספקה סלון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
"בתאריך 16.03.09 רכשתי בחנות 22 design סלון ( 3+1 ) .שילמתי כמחצית הסכום במזומן , על מנת לזרז
את מועד האספקה.(בהזמנה נרשם שמועד ההספקה יבוצע תוך 45 ימי עבודה) הסניף באשדוד כאמור נסגר באפריל - מאי 09 , פניתי לסניף בראשל"צ טלפונית ובנוסף ניגשתי באמצע יוני 09 לשם . בשיחה עם מנהלת הסניף הובטח לי שאקבל את הסלון תוך חודש ימים.
בתאריך 15.07.09 התקשרתי לסניף ושם נאמר לי שהקונטנר עדיין לא יצא מהספק ולכן העיכוב באספקה.
אבקשכם לבדוק הנושא ."
החזר כספי וא אספקת סלון פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה