פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה טלפוני וחוסר אספקה בזמן נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סניף ראשל"צ – רח' סחרוב 26, כתובת:
אשדוד, רשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ רכשנו ספה בסניף הממוקדם באשדוד, הבטיחו לנו אספקה תוך חודש ימי עבודה.(לאחר תשלום של 50% מסכום הרכישה)
ראשית עד היום לא קיבלנו את הספה בנוסף על כך כל פעם שיצרנו קשר עם הסניף באשדוד נאמר לנו כי נקבל את הריהוט בסוף החודש, עד אשר נסגר הסניף באשדוד.
לאחר מכן ניהלו קשר עם הסניף בראשון לציון באותה מתכונת, כל שיחת טלפון הבטיחו שהנה בסוף החודש נקבל את הספה.
בשבוע וחצי האחרונים אין מענה טלפוני באף טלפון של הסניפים ולא במכשירים הסלולריים.(גם בסניף אשר בחיפה וגם במשרדי החברה)
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
השבת הכסף שנמסר (50% מהסכום) או אספקה לאלתר של הריהוט הנרכש פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה